Varför ska du pausa? :(
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Näääe.. du ska inte ta paus! Grr.. när du lovar att inte försvinna kan jag berätta om min helg ;)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Jag ska bara ta en i några dagar, då jag har börjat få jätte svåra sömn problem igen…
åååh nattsudd gör den inte bättre…
har även åkt på som dom säger så fint : Stressdep ~
Något jag själv förnekar, men dom säger det..

Hm.. nattsudd verkar iofs ha varit rätt dött i helgen =P
Men det är klart att du inte ska må dåligt.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Nä inte ska du försvinna ciiviic, då är det ju inget roligt här inne ;( Det är så TREVLIGT att se dig här, linda :)
jag var i Sthlm i går på morsdag :) Min dotter hade bjudit mig på resa dit. Vi hade jättetrevligt. Först var vi på Histriska museét och på Cosmonova, det var det som var hemligheten :) Där visade dom en film som handlade om dinosaurier/stavas de så?
Den visades i 3D, var verkligen häftigt. Vi tittade även på den utställning dom hade där. Bl. a om människans anatomi, heter det så. Man kunde kolla syn ochg hörsel oxå där. Fast på egen hand då. Var mycket att titta på. Vi gick in i ett kolmörkt rum, HUUU så olustigt det var att gå igenom det rummet. Det var antagligen för att man skulle få känna hur en blind människa uppfattar mörker med mera. Sedan hade dom lite annat att titta på där oxå som var intressant, så åk du dit och titta ngn gång om du har lust.
Efter det åkte vi tillbaka till stan och tittade runt innan det var dags för hemfärd hit till närke där vi bor.
Tass på er alla här nattsuddare