God natt på er nattsuddare :)
Nu måste jag iaf försöka sova. Ses ngn gång i morgonkväll eller så.
Nattkram på er
/Sessan1

Najty najty =)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Natti natti gumman. Sussa sött.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Nu ska jag också försöka att sova. Hoppas ni andra får en underbr natt. Och skriv nu en massa så jag har något roligt att läsa när jag kommer in i morgon :-)
Kram på er
Audiatur et altera pars
Ja nu är det ju natt här igen :) Otroligt nog :) Har inte kunnat vara inne här tidigare :( Har varit till sta`n och köpt mig en kamera, så under kvällen här så har jag och min särbo hållit på och undersökt hur kameran verkligen fungerar. Ska ut i morgon under dagsljus och se hur bilderna blir då. Vi testade här inne i kväll, men dom blev ju inte så jättebra:( Kanske inte hade ställt in alla instälningar heller? Ska iaf testa den ute under fredagen. Blir jag inte helt nöjd så KANSKE jag lämnar tillbaka den och köper en annan som tar bättre bilder. Återstår att se.
Nattkram på er så länge.
På Söndag/MorsDag ska jag åka med min dotter till Sthlm. Hon ska bjuda mig på en resa dit, och vad hon ska hitta på där med mig är än så länge hemligt. Blir liiite nervös vad som kommer att hända. Hon försa sig häromkvällen, att vi skulle till Sthlm. Det hade hon inte tänkt att tala om innan söndagen. Så nu vet jag iaf att det är till Sthlm vi ska, men som sagt, vet inte vad som ska hända där.

Hoppas det blir bättre bilder för dig ute i morgon. du får visa oss sedan hur de vart. ;-)
Jag förstår att du är nervös för morsdag. Men var inte det. Elelr försök att inte vara det. jag kommer tänka på dig hela dagen. Är så otroligt glad för din skull. Ja du vet ju. :-)
Kramar i massor
Audiatur et altera pars
Nu säger jag god natt
God morgon ;D
Säger jag också

God middag då :-)
Audiatur et altera pars

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej : )

Hejsan :-)
Audiatur et altera pars

hej

Snart Hejdå. Jag ska åka Upptåg igen :-)
Audiatur et altera pars

:O Vart ska du kvinna ?

Jag ska till Gävle och köpa färg för Kalles lön. Och kanske ska jag lyckas få hitta en tröjja eller något till mig :-)
Har ju snart inga kläder längre :-)
Audiatur et altera pars

HAHAH Keep up the good work ; )
Ska du åka ensam : O

Nepp jag ska inte ka ensam. Tar med mig Sanna och Tobbe ska med också.
Audiatur et altera pars

ÅSA F !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY DIIIIIIIIIIIIIIG

haha, inte skälla nu. Jag måste ta med mig Sanna vet du väl. Kan inte lämna henne hemma i flera timmar. Så det så.
Audiatur et altera pars