Älvkarleby
Nu har jag presenterat Åsas hockeylag på hockeysajten. Så det så

Då blir hon glad! 
Stefan - Modellbyggare

haha, vårat jättelag :-)
Nej men ärligt, det är skojigt sådant här. Små grabbarna är duktiga som spelar där faktiskt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

hehehe ja du är ju inte med där Åsa så då kan dom inte vara mer än duktiga ;)

haha, nej jag och skridskor går inte ihop. Det är ju en vinter sport. Jag är ju en sommar människa jag :-)
Audiatur et altera pars
Vintersport…VM-et har just slutat

Sommar människa, går du där på grönbete och ser allmänt glad ut att du får leka med dom andra barnene ;)

Glad? Jag ser väl aldrig glad ut?
Ja vinter. Eller borde vara vinter i alla fall. Det är ju på is och is är vinter för mig :-)
Audiatur et altera pars

haha jo de gör du så säg inge annat.
Åsa har du hört talas om konst-is och konstfruset och innehallar……
Man spelar fotboll på vintern inne

Jajaja, Leffe det har jag. Men det är fel. Det är konstgjort. Så för mig är is vinter :-)
Audiatur et altera pars
Det värsta, Åsa, är att jag tycker samma sak. Hockey är en vintersport - det är väl därför det är med i vinter-OS. När hockey-VM går nu i maj får man verkligen ta i med alla krafter för att engagera sig.

Ohh, vad skoj att höra att jag inte är ensam om att tycka så :-)
Audiatur et altera pars

Tänk er Åsa på en fotbollsplan HAHAHAHAHAAHHAHAHAH
Och med en iller på axeln

hmm, jag är bollrädd och så kan illern bli skadad. Så svaret är ett rungande NEJ.
Audiatur et altera pars

Leffe - Nu bärjade jag gråta..
Åsa- Jo hahah snälla kan betala för den synen :)

Sedan är jag för fet för att orka springa i alla fall. Så börjar jag springa kommer hela planen i gungning så får de lägga ner hela fotbolls säsongen på den planen för att göra en ny. Det vill ni väl inte ska hända?
Audiatur et altera pars
#17 Tror snarare att du kan bli skadad

#20: Exakt, och vem ska då ge mina illrar vildsvin :-)
Audiatur et altera pars
Ciiviic din lilla stad är representerad på hockeysajten också och då både med ishockeylag och bandylag

Åsa du är inte för fett :O Så du säger…..
Leffe - :O jasså?
Nu är det verkligen sommar - det öser ned vatten från himlen

Precis och vi ska in till staden :'(
Jag är i staden men hemma. Ska städa idag, men tittar och funderar på att lägga mig på soffan en stund. Det var jobbigt att tänka "städa"
Äsch Åsa, djuren är tåliga. ;) Min vovve har fått en fotboll rakt i huvudet ett antal gånger när han legat på sidan av fotbollsplan… ^^ Sen är han väl visserligen som han är, men ändå. Han lever. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Alex det finns sådana där konstiga Karlstadslag på Hockeysajten också. Och nästa steg är att gå genom och lägga in Värmlands ishockeyklubbar

hehehe :) Aaah men du skulle ha vart med ida Leffe, fick nästan se Åsa springa den du ;)
#28 Oh, men du måste bara fråga dig… Alla ishockeymänniskor här omkring spenderar väldigt mycket tid i en mycket stor, grå sak på andra sidan älven under vinterhalvåret… Är det nåt slags ide? Vad gör ni egentligen på somrarna i så fall som gör er så trötta resten av året? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#29: *lipar*
Audiatur et altera pars

Tycker om dig oxå
#28 Då är det inlinehockey som gäller med SM och VM

:O finns det inlinehockey :O Vart då ? coolt att se massa galna gubbar glida runt på såna :O
Det finns spelprogram på hockeysajten

Vaaa coolt ;)