Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 286 ggr
Solaika
0

Sommarjobb förvisso men..

Jo, jag fick sommarjobb.. skönt o veta att man har en inkomst under sommaren. Annars hade det blivit svårt att överleva.

Men fy (ursäkta uttrycket) helvete va förbannad jag är på dom där jävla idioterna på kvinnokliniken på det här förbannade sjukhuset!

Fick höra att jag är omogen och barnslig därifrån.. ingen förklaring till varför eller vad jag har gjort för att förtjäna en sån stämpel.
Idag får jag veta, via avdelningschefen på EN HELT ANNAN AVDELNING att dom anser att jag har sammarbetsproblem och attitydproblem. Attitydproblem MOT PATIENTERNA! Vilket är bland det dummaste jag nånsin hört eftersom jag ALLTID sätter patienterna i första rum och alltid har en positiv attityd mot dem. INGEN patient har nånsin klagat! Tvärt om så har patienter frågat efter mig när jag inte har varit där. Jo, tjena att jag har attitydproblem. Det är ju dom där förbannade idioterna som har det. DET har jag fått höra i snart ett år nu. Patienter som jag träffade förra sommaren kommer fram på stan o talar om hur glada dom va att jag fanns där eftersom de ordinarie va så otrevliga.

Men jag har iaf sommarjobb.. på en avdelning där jag trivdes när jag gjorde min praktik där. Men en sak är då säker! Jag sätter aldrig NÅNSIN min fot där igen efter att min utbildning är klar. ALDRIG! Jag funderar seriöst på att inte ens ha med förra sommaren i mitt CV den närmaste tiden. Dom ska inte ha chansen att befläcka mitt rykte!

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

paronskrutten
0

Gaah vilka jobbiga människor..

Helena

Solaika
0

Jag menar det. Jag hatar dem!

Does it become a walk?

/Ida

Faxlin
0

Fy så lågt. Det finns alltid sådana personer. De klarar inte av att du skött dig bättre än ordinarie personal så då klankar de ner på dig istället.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Solaika
0

Precis.. det jävliga är att dom hade kunnat ställa till så jag aldrig mer hade fått jobb på det här sjukhuset. Nu ska jag inte jobba där mer efter studieslut ändå. Men hur som helst får man fan inte bete sig! Kan inte låta bli att sitta o fundera på hur man ska kunna ge tillbaka.

Does it become a walk?

/Ida

Ciiviic
0

Men shit :O Du är inte omogen :O
Gumman inte lyssna på dom , dom är bara avvis på att du är så mycket bättre än dom fast du bara är Elev :D

Solaika
0

Jag vet att jag inte är omogen. Dom är avundsjuka för att jag får bättre kontakt med patienterna än dom. Synd att jag inte klarar mig utan sommarjobb.. annars hade jag vägrat jobba på det där huset nånsin mer igen! Har sökt jobb på andra ställen oxå men bara fått nej eller inget svar alls. Men men..

Does it become a walk?

/Ida

Ciiviic
0

Aww gumman, jag kan lägga ner myror i deras byxoe så dom springer

Solaika
0

Haha.. ja, snälla gör det!

Does it become a walk?

/Ida

paronskrutten
0

Äh, ta nån äckligare insekt, typ stora skalbaggar *ryyyyser*

Helena

Ciiviic
0

ida - det kan jag göra :D

Paron  - haha aaah det kan jag göra :D

Alex
0

Fy vad sånt är töligt! :( Det är nog det absolut sämsta med människor egentligen. Många dåliga sidor finns det, men avundsjukan är nog en av de värsta…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Mariana-clarissa
0

Jag tror som du att dom e avundsjuka på dig…

Solaika
0

Ja.. jag kan inte mer än hålla med er. Jag vet att jag alltid sätter patienterna i första rum när jag jobbar. Men att jag fick bättre kontakt måste väl ha stört dem. Då måste man försöka se till att jag inte ska kunna få jobb alls på sjukhuset. Sååå moget. Förbannade idioter!

Does it become a walk?

/Ida

Sessan1
0

Håller fullständigt med dokm andra, skit i dom du, och gör så  bra du kan istället för att lyssna på vad idioterna säger. Ddom är bara avundsjuka :(

Solaika
0

Jag gör alltid mitt bästa. Kanske det som retar så förbannat. Omogna kärringar!

Does it become a walk?

/Ida