argh...
Jag har spytt flera gånger nu i veckan… nu har jag inte spytt sen i torsdags, men jag är ständigt illamående och det är mest när jag tänker på skolan som jag spyr.
Jag spyr t.ex innan jag ska sova och sådant.
Någon teori om vad det kan vara?
//Wizy

Ångest. Inte för att vara negativ, men det låter som ångest som du får av att veta att du måste till skolan. Och med tanke på vad jag vet sedan tidigare är detta inget konstigt. Sök hjälp, någon att prata med. Vet att jag sagt det förrut. Men det hjälper faktiskt om man får rätt person.
Kramar om
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jo, men problemet är att jag pallar inte BUP längre.
Jag KAN Inte prata med mamma, min familj, mina vänner, med nån okänd person, jag kan inte PRATA ut. Jag beskrivs som "blyg", men det är jag inte. Jag får bara inte fram orden. Jag kan redovisa och sådant, så det är inte panikångest heller. :/
Utan jag kan inte prata om mina känslor med folk, jag kan inte gråta med folk i närheten, det går emot något fruktansvärt. Jag kan bara inte… Så nej, det hjälper inte för mig att prata med någon om min ångest. Det blir snarare värre eftersom jag inte klarar att prata om känslorna. vilket även får mig att känna som om det är fel på mig, jag vet inte, jag kanske borde utreda det också, är det någon sjukdom som gör att man inte kan prata med folk om sina känslor? ;P
Det jag skrev ovan skulle jag inte ens kunna få ett ord till på riktigt. tyvärr.
Kram.
//Wizy

#2: Men då har du träffat på fel personer. Någon som är bra kan bemöta dig med de problem och svårigheter som du har. Och då är det fel på dem inte på dig som inte kan få dig att prata. Du får komma till tant Åsa och prata. ;-)
Audiatur et altera pars

#3 - *fniss* Kan inte åka SÅ Långt för att prata ut ;).
//Wizy

#4: hmm, johooo kan man visst det. Du får komma en vecka och vara på prata ut läger med Åsa och hennes alla djur :-)
Audiatur et altera pars

#5 - Njaa, ska vi vara liite seriösa nu? ;)
Mina förbannade marsvin (som jag älskar enormt men iaf) bråkar, så jag kan inte sova. *suck*.
//Wizy

hmm, varför bråkar de då? Är det något som börjart nu? Eller har du någon teori om varför?
Audiatur et altera pars

Förut hade jag Maggie å Våfflan ,sedan fllyttade Asa & SAlly in i april. sen dess har det i stort sätt vart bråk jämt.
http://www.marsvin.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=36676799-59ea-4d41-93f0-44c84c99d5e0 - Skrivet ikväll.
http://www.marsvin.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=179bcced-475f-44a1-80ff-9d53f7337c67 - Uppdatering några dagar efter jag släppt ihpå dom första gången.

Det är kanske bäst att sära på dem.
Audiatur et altera pars

nej. dom ska vara ihop tills det blir blodigt allvar å det är det inte ännu.
//Wizy