vårstädning..
uss jag vill inte sova! :P
imorgon ska jag vårstäda de sista.. :(
asjobbigt att slänga massa saker ju :O
nån mer som har /ska vårstäda..
eller nån som e lika töntig som jag å gråter när sambon måste hjälpa till att slänga kläder å sånt för att man inte klarar de själv! :P
kram på er där ute i natten (om de nu e nån här) ;)

Nja här hemma är det F som håller på oh rensar, jag har så mkt skit attjag inte ens märker om ngt försvinner :P
Ska man flytta då är det ju bra OM man kan rensa lite, så det inte behöver följa med till nästa ställe, om det är så du menar, Fnuha? Så gör jag iaf.

Jag va som du Fnuha.. men jag har ledsnat. Vi har så mycket skit så det är helt makalöst. Tycker jag rensar o kastar heeela tiden, men det blir aldrig bättre.. :/
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
#2 hehe jaa typ :)
när de blir dags att slänga saker (vilken anledning jag än har) så mår jag dåligt :P
de mesta har ju nåt minne i sig..
(vill ja intala mig iaf) ;)
#3 haha de e sant! :P
man samlar alltid på sig mer än va man slänger!
men jag kan inte råför att jag gråter hihi
"neeeej inte den, den fick ja ju av mamma när jag fyllde 18" å så gråter ja :P de va ju bara över 4 år sen :P å jag har ju oftast inte använt de sen då heller ..
min sambo e mer släng skiten, så köper vi nytt :P men jag kan bara inte!

Man kommer över det där.. jag lovar ;) Jag va oxå så för några år sen. Men nu sista tiden när jag har flyttat några gånger så håller jag på o bli TOKIG på allt skit som vi iaf aldrig kommer att använda.
Till nästa vår ska vi flytta igen.. Då jäklar ska här rensas! :D
Does it become a walk?
/Ida
#5 haha skönt att de finns lite hopp då iaf :P:D

Hehe, jodå, det tror jag nog ;P
Does it become a walk?
/Ida