Emsammen
Japp här sitter jag. Helt emsammen på hela nattsudd :-)
Alla sussar sött. Och jag jag sitter här och bara filosofiserar runt på de olika iFokus sajterna.
Hojta gärna till om någon kikar in här. Är jag kvar så svarar jag :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Nähä och jaha

haha, jag var inte ensam alltså. Underbart :-)
Audiatur et altera pars

Vad gör du då Leffe?
Audiatur et altera pars
Sett hockey och uppdaterat hockeysajten och håller på att göra färggruppsalbumet till Cornishsajten

Låter som en natt med fullt upp. :-)
Själv har jag inte alls varit speciellt duktig inne på iFokus i natt. Det har blivit lite skrivande i trådar. Men inte en enda artikel.
Men jag har städat två av rummen i källaren då det vart lite bökigt där när vi flyttade om uppe. Så nu är det framkomligt igen. Och jag är död. Men jaja, nu slipper gubben klaga över att det är trångt i alla fall för att jag släpar hem saker :-)
Audiatur et altera pars
Godmorgon!
Jag har blivit jääättedålig på att nattsudda…
Fast på ett sätt känns det lite skönt att ha ställt rätt dygnet lite också. Hinner med mer och kan ta det lugnare, vilket är väldigt bra för mig som mår piss när jag blir stressad… Men vi får se, kanske håller er lite mer sällskap inatt eller imorgon natt. Sen lär jag inte vara inne från onsdag till söndag, så då får ni klara er utan mig :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Alex, varför sviker du oss :'(
Jaa, för att mina föräldrar har rymt till Spanien, och jag har en hund och en häst att ta hand om… Och då krävs det att man är lite aktiv dagtid :P Och är jag aktiv dagtid blir jag väldigt trött nattetid… ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

äääsch ;) .. Du kan ta hästen och hunde på natten ;)
Haha mm visst ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

ja varför inte, dom kan väl oå bli nattugglor ;)
Hästen är svårt, för då står hon inne och sover, och vill gärna få mat och så när de andra får det… ;) Hunden går knappt att gå ut med på natten. Han är mörkrädd… :P Så längre än till slutet av gatan går knappt att få honom då ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#12 - Du får ställa om dygnet på alla hästarna då ;P smart va ;)
ååh hunden… de är sommar ;) ljust hela tiden ;)
#13 - Hoppas du sov gott :)
#14 Hah, säg det till honom du ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#15 - jaa :) men så svårt kan de väl inte vara ;)