Överlevde nästan inte

Höll nästan på att dö =P Tror aldrig min hund fått så mkt motion och lydnadsträning i hela sitt liv =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Jag har faktiskt inte haft några problem alls av det. Har varit som en underbar semester. Jag har mått psykiskt mycket bättre av detta i alla fall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#2 Härligt.. nyttigt för både hund o matte :-D Jag har oxå varit ute o rört mig mycket. Fast utan hunden eftersom han bor hos mamma o pappa.
#3 Vad är det du säger människa?? ;-P Jag har fått spader.. har försökt få Familjeliv att ersätta.. men den sidan är SÅ tråkig jämfört med iFokus!
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

#4: Ja, vad säger jag? Jag vet inte. Men det är sant. Jag har verkligen mått bättre av att iFokus inte har fungerat. Under tiden den låg nere så var jag in en sväng och försökte på onsdag natt då jag trodde det lade av för att min dator krånglade samtidigt. Så insåg jag att det inte var därför. Sedan var jag in en sväng på torsdag natt och kollade. Ingen aktivitet och jag pustade åter igen ut. Sköööönt.
Så kollade jag idag. Och se nu funkade det. Så nu kommer ångesten och magvärken krypande igen.
Audiatur et altera pars
Oj, Åsa.. kanske du borde ta en längre paus lite då och då?
Helena
Oj, Åsa.. kanske du borde ta en längre paus lite då och då?
Helena

paronskrutten u har nog en poäng där. Men det är väl allt bråk som varit. Alla påhopp och smutskastningar som gör att jag mår dåligt. Just nu hoppas jag bara att det ska ge sig med allt så man kan börja känna den där glädjen hela tiden här inne igen.
Audiatur et altera pars

Men usch! Tänk att det alltid ska bli tjaffs. Det är så himla tråkigt. Det är mycket därför jag överger Familjeliv mer o mer. Hoppas verkligen det lugnar sig så du kan må bra o ändå vara här Åsa!
Does it become a walk?
/Ida
#8 uss jag blir ledsen av att höra detta ÅsaF :(
en bamsekram till dig :)
/en som oxå e trött på alla bråk/

Tackar, vad gulliga ni är. Men jag trivs här inne på nattsudd faktiskt. Här mår jag inte dåligt. Mest rädd är jag när pm kuvertet lyser. Alltid beredd på påhopp och skit då.
Audiatur et altera pars
usch, åsa, jag blir bara glad av pm..
jag tycker inte det är så mkt bråk på de sidor jag besöker iaf.. tur det ändå
Helena
#8 Usch, inget bra, Åsa.. :/ Men det kan nog vara som du säger. Får hoppas att du slipper sånt på Nattsudd i alla fall.. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Och just ja, för att svara på frågan så tyckte jag det var riktigt jobbigt faktiskt ska jag väl erkänna…
Var inne onsdag kväll när det la av, och sen försökte jag ett antal gånger under torsdagen… :P Och även fredag förmiddag, men då ville det inte heller fungera :( Sen i helgen har jag ju vart utan ändå :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Alex…. snyft

Hihi.. Alex, jag va som du.. in o kikade hela tiden o hoppades verkligen att det skulle fungera! =D
Does it become a walk?
/Ida
Haha jamen precis, man måste ju hålla hoppet uppe… Och tänk OM det skulle börja funka tidigare, och så missar man det helt… :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Eller huuur.. alla andra sidor är så tråkiga! Dagarna blir så långa när man måste ägna dem åt skolarbetet =P
Does it become a walk?
/Ida
Haha ja kan förstå det :P För mig blev det i och för sig en del tid i stallet för att få tiden att gå ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Jag har ingenstans o ta vägen på det viset.. tränat lite har jag.. men det kan man ju inte göra i all evighet.. o så plugg.. bläää
Does it become a walk?
/Ida