Baka Baka Liten kaka
Nu ska jag baka !
Åter kommer snart :P HAHAHAHAH

MOHAHHA
smeten är helt konstig.. Tror absolut inte att den ska se ut så som den gör alltså ;P
Men nu står min älskade kaka i ugnen. SÅ hoppas på de bästa ;)
Jaha du har oxå bakat i dag, Ciiviic:) Jag har bakat nytt matbröd igen, har inte hunnit smaka det än iofs, ska göra det i morgon. Nästa gång ska jag baka ny omgång med TEkakor. Sedan blir det Wärldhuslimpa :)

Nja. håller på och bakar just nu ;P
HAHA Så avancerade saker :O
Skulle aldrig falla mig in att ens försöka :P
OM man säger som så :P
Jooo, Ciiviic, det är BARA att läsa innantill hur man bakar matbröd så går det hela som en dans, vet du :) Testa nästa gång.

#4 - HAHA nej du vännen ;P Så lät är det inte ..
inte om du pratar med ett fruntimmer som aldrig stått vid en spis förrän ööh aah 20 års ålder :P Men som än idag inte kan laga mat. ;P . Ännu mindre baka ;P
Så var det för mig oxå, Ciiviic, innan jag förstog det där med matlagning, men jag lärde mig det efter ett tag, och sedan när jag hade flyttat hemifrån oxå, vid ca 19-20 års ålder. Sedan har jag nog matlagningsintresset efter min Kära Mormor och Kära Mamma, som dessvärre är borta borda två
Saknar dom jättemycket.

ah nä min mamma lärde mig aldrig spisen eller något hemma.
så… Men snälla Åsa ska lära mig :D
Åååh de är jag glad för :) weeiii :)
USCHI beklagar :( inte roligt ..
men vad gör du för övrigt ikväll då?
Jaha, så snäll Åsa är då som ska försöka lära dig ngt om matlagning :) Det blir säkert trevligt ska du se. Håller tummar och katt tassar för det :) Min dotter gillar inte heller att laga mat och hon vill tydligen inte lära sig det heller, eftersom hennes kille kan det. Så hon har ju som en "kock" som lagar maten åt dom :)
Ja du, jag gör inte så mycket egentligen, bara slösurfar igenligen lite på nätet. Går in och kollar alla mina nätgrupper som jag är med i bl.a. Som kattgrupper, sedan är jag med i en grafikgrupp oxå och lär mig göra grafik, som är sååååå roligt :)
Vad gör du själv för ngt?

hehe ja Åsa är extremt snäll : )
Så kanske min sambo sitter lida ;P samt att han slipper göra allt typ varje dag ;P
hehe
Jasså vad roligt ;)
Nja, har nyss bakat… åååh nu surfar jag bara runt…
Funderar på att försöka sova snart..
Mitt knä håller på och tar livet av mig

#8: Men vi är så jätteglada att du är här inne. Synd att din dotter inte vill lära sig laga mat. Men det kommer en dag när hon ångrar det.
Som Ciiviic säger, det är inte så roligt i längden för killen heller.
#9: Jag är inte snäll. Förstör nu inte min image här.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#10 . Meeeh jo.. jag tänker inte ljuga..

#11: Säger inte att du ska ljuga. Men jag är inte snäll.
Audiatur et altera pars

Men de är du visste.. SLUTA NU !
När ska du lära dig att du en snäll oh underbar person?

haha, så slutar vi att prata om detta.
Audiatur et altera pars

NEEEEEEEEEEEEEEJ
Eller jo för ikväll …
För nu ska jaf kolla film med F sen sova :)

haha, ja men dåså. Då får jag prata för mig själv. Eller kanske ta en film jag med :-)
Audiatur et altera pars

de tycker jag du ska göra ;) Alltså filmen..
hehe… men vi ses imorgon ; ) ..
OM jag inte kommer tillbaka senare.. Får se hur de blir med sömn
ha de bäst Kraaam
Vad var det du bakade förresten, Ciiviic? Kaka, men vad för sorts kaka? *nyfiken" vet du :)
…………………………………………………………
Ja, Åsa det är liiiiiiiiite synd att "dotra" inte vill lära sig laga mat. Snäll du är Åsa som är glada för att jag oxå är här inne :) Tack snälla vännen. Jo jag tittar allt in här då och då, fast jag kanske inte skriver så mycket, *Skäms* Får höra av mig mer här inne i fortsättningen.
Tass på er!
Ses när vi ses här inne nästa gång!
Hej Ciiviic, vad söt din ena katt är, H/h påminner en aning om min Mimmi till pälsfärgen. Kolla får du se. Jättefina katter du har :) Visst är det underbart med katter.

#17: Tre fimer senare. Inte sover jag. Värken hämnas för en natts sömn. *morrar liite*
#18: Men det är inte gulligt av mig att säga att det är roligt att du hittat in här. Det är sanningen. Jag tycker om att prata med dig så därför uppskattar jag att du hittat hit. Och ja, jag tycker verkligen att su ska skriva mer här inne. :-)
Audiatur et altera pars

Sessan1 - En simpel kladdkaka :P Som smakar alldeles för mkt bakpulver och är allmänt vidrig :@ .. MEN MEN ..
Ja heheh … Något så iallafall ; )
#22 jaha men du får väl läsa lite bättre hur du ska göra då :))
kram på dig!
#21 ja, Åsa, jag ska försöka att skriva mer här inne oxå. Har ju denna sait:nattsudd oxå som favoritsida bland mina favoriter, så jag har INTE glömt bort er, om du tror det :) Har ju några att gå igenom så det tar ju en stund innan man har kollat igenom allt här på iFokus saiten :)
Åsa, kan du ta bort där det står :"19" det blev dubbelt inlägg av ngn anledning så jag tog bort texten där. Ser ju lite konstigt ut när det är tomt där på "19" Om du kan göra det?
Kram på er!
Sessan1

#23 - HAHA de handlar inte om att läsa ;P Jag vet knappt va ett DL mått är :P Jag och kök är inte vänner

Sessan . Inlägg nr 19 är borttaget :)
BRA ciiviic, jo jag såg det nu när jag gick in här, TACK! ------------KRAM

:) Lungt bara att hojta till om de är något :)