Åsa´s hus VS Polisen
Yep, de helade började med när jag skulle åka till Åsa, så vart Fredrik 1 timme försenad för att volvon inte ville starta, *typiskt volvo*…. Men så kom vi iväg, oh i vanlig ordning så missuppfattar jag vägbeskrivningar ;) , så jag säger fel till Fredrik så vi kör gaaaalet fel, men kommer iallafall fram till lilla Åsa, ååh alla är på toppen humör, glada och pratglada, iallafall lilla Sanna :) .
Men så snackade vi massa och bara hade allmänt trevligt :). Vilket resulterade i att på nått höger och vänster så höll Åsa och Kalle mig uppe till halv fyra på morgonen.. memorera här att jag nyligen fått tillbaka dygnsrytmen ! men den är borta nu, så sov man några timmar, vaknade och lekte med Sanna, Åsa kom upp ur sin dvala och sen vart hon mammig för att jag inte ätit fruskot *typiskt kvinnor* . HAHA. Sen hände de massa kvällen där innan men de orkar jag inte berätta ;P HAHA, lite måste sparas ju :). ååh lördagen . aah den tiden snodde Åsa också. Vette tusan. men kändes typ som att den bara flög förbi. men vad tusan. Vi hade roligt, så de får vi ta, och klockan halv två på natten så vart de studs i säng ..
Under söndagen, så aah flög tiden iväg igen, då har jag lärt mig se skillnad på några illrar, och klappat 3 av 10 ;P men men, kommer väl fler sen. haha.
ah men på kvällen så kom underbara Fredde, och hämtade mig, och så åkte vi och Åsa och kollade på väääärldens finaste lgh, :) Vi är kära, men iallafall, så ska vi åka, och på gatan så möter vi polisen , mitt ute i ingenstans, blir självklart stoppade, och de va en seg polis inte som hemma i stan, snokade in i baksättet och vart intresserad av min dvd som låg där och lite annat, Fredde fick blåsa och förklara vems bil de va, haha, dom stoppade honom för att de va en volvo, och att man i dom där trakterna användes för att sladda runt med. HAHA. jag tror nog att bondisarna måste lära sig lite om bilar ;) . men de roliga med polisen var nog att dom fanns där ute i ingestans, åh vi alla 3 trodde dom skulle säga något om blåsningen, med syfte på att han fått i sig en platta öl under lördagen ;) HAHA. men icke sa nicke.
fredde vart kompis med kalle under den lilla stunden. åh jag och fredde har beslutat oss för att försöka bygga upp vårat gamla oss, dvs vi ska bli ett par igen :) . ååh eventuellt flytta, vi är kära i lägenheten : ) . Woohoo .
NU har jag säkert glömt massor, ÅSA fyll i mig ;) HAHA

haha, tycker du fick med det mesta faktiskt. Du vart ju dock medsläpad upp till stallet ett par svängar också. Och fick se gosiga Dixi när hon visade upp en del av sitt sätt :-)
Men ja, vad hände annars. Inte så mycket. Vi tog det mest lungt och snackade en massa känns det som. Och lyssnade på sjuk musik. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vad det låter mysigt!! :D
Men poliser kan allt vara ett kapitel för sig… ^^ Haha
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Dessa poliser var verkligen ett kapitel för sig själv. De fårgade vad de gjorde där. Om de hade släkt där. Och allt. Vart nästan undersam över att F inte fick uppge sko storlek och jag avlägga rapport om vart i bruket jag bodde.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hahahaha oh herregud… :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#1 - haha, hmm, aah de är sant, samt bilfärder, åh frysa, åh skutta i huset ;P
#2 - ah de är dom verkligen.
#3 - HAHA , ja , dom är ju så lustiga, men att hitta dom där ute va inte att räkna med ;)