Aprilskämt "
Läste VLT i skolan… ååh kunde dom ha kommit på ett sämre aprilskämt..?
http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=746326
Har ni åkt ut för något aprilskämt ?

haha, ja det var ett dåligt april skämt.
Min äldsta son försökte lura mig idag att min ena svärdbärar hona hade dött. Men det gick itne så bra för honom. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Aaah, de va världens sämsta…
HAHA , roligt när små barn försöker luras :) … jag ska ringa mamma lite senare ( om hon är vaken ) och kolla vad yngsta systern gjort för hyss mot henne..
Haha dåligt :P
Jag har inte blivit lurad alls… Mina föräldrar är lite oroliga bara, då de skrev på ett lägenhetskontrakt idag ;) Haha
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

http://www.ekuriren.se/link.php?id=662812
Den här va inte bättre.. Jag trodde på det ända tills dom började dilla om att skjuta planerna på kvinnokliniken på framtiden.. *suck*
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Alex - :O Ska du få en lägenhet ????
#4 - hmm aah vi får skriva till våra tidningar att dom ska göra ett bättre jobb nästa gång ;)

Haha.. har du läst några kommentarer? Förvånansvärt många som har gått på artiklarna faktiskt.. =P
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

HAHAH neeh gjorde aldrig de : ) .. HAHAH
#5 Haha näää… Så generösa är de inte ;) De ska flytta… Fast först om ett år, några nya lägenheter de bygger inne i stan vid hamnen. Jag följer väl med om jag fortfarande bor hemma då, men förhoppningsvis gör jag inte det.. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#8 - aaaha vad roligt : ) .. ja vi får väl se : ) men håller tummarna att du har eget då : )

Hörrni det har hänt något förfärligt :o .. Det är skandal ! Jag vet inte hur jag ska lösa denna siffra :O ..
Jag ligger 3:a på mest aktiva : O .. Hur kan de bli så? dom mååååste fuska med sifforrna ! .. Men skönast är nog att Åsa ligger 1:a och Alex 2:a .. men shit.. har vi verkligne skrivit så mkt : O .. Kan ju nte stämma .. eller ?! ..

haha, visst är det skandal. Jag tror också att de fifflat med siffrorna. För jag har så duktigt hållit mig borta från första platsen sååå länge nu.
Audiatur et altera pars
#10 Japp, jag vet… Fast nu tror jag mer på dem än när jag och Åsa låg i toppen och du en bra bit ner.. ;P Det kunde absolut inte stämma ^^
Fast nåt fel måste det vara nu också… :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

haha, du har en poäng där Alex, något har de rättat till eftersom Liinda börjar hamna rätt. Men annars är det lite mer jobb för grabbarna tror jag.
Audiatur et altera pars

Hörrni .. jag har knappt vart aktiv :O jag ska inte ens finnas med på listan ; ) så de så :P men ni två.. hmm ni borde ligga på topp för alltid ; ) ..
men…….. lite besviken över status sen! jag var borta 1 natt hörrni !!!!! Skärpning..
Jaa du ser Liinda, då är det väl inte konstigt att du ligger högt upp med tankte på vad som häsnder med AI när du är här respektive borta… ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

hmm nää säg inte så…. : ( .. Hur ska de bli nu i helgen då :O …. Oooh noooo

haha, du ser Liinda aktivitets indexet säger sig självt. ;-) Utan dig faller det, med dig ökar det.
Audiatur et altera pars

:O Im a data geek :O …..
*strejkar*

nehee, inte strejka
Audiatur et altera pars
#16 Åsa har två datorer, det är lugnt ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Exakt, och jag har till och med fixat så man kan sitta nere vid den stationära datorn med laptopen på eget data bord. hihi
Audiatur et altera pars

hahaha Åsa… ska vi nattsudda breve varandra. HAHAHAH

haha, jaaa så pratar vi med varandra över nattsudd en meter ifrån varandra. *fniss*
Audiatur et altera pars
Jaaa det är klart ni ska!! :D
Annars kommer ju medlemmarna löpa amok, om det varken finns nån Sajtvärd eller kackerlacka här under helgen…!! :O
Mvh Alex
Värd för Ridsport

haha, men det vore visserligen trevligt att se att även medlemmarna kan löpa amok, annars är det ju bara vi som gör det.
Audiatur et altera pars
Hihi jo det är ju sant i och för sig.. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

haha aaah vi får göra det ; ) haha ..
Jaaa. va tusan.. Amok är roligt.. + att statusen höjs då och jag får gott samvete ;)
Haha då får du se till att det blir en massa folk här då, då, så du kan få lätta på samvetet litegrann ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

haha hur ska jag lockas med de ?
Vi får ge dom andra en tävlingt ;).. Den som får hit massa folk vinner pris ; )
Hahahaha ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

ja va tusan :P