Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 158 ggr
Ciiviic
0

Smyger in fort ;)

Ooops kunde ej hålla mig längre ;) .

Nu sitter jag här nere i Ullared hos Jenyas mamma och pappa vi kan inte riktigt vara i deras hus då en propp fick för sig att gå sönder halv tolv inatt ;P ååh de fanns ingen värme i huset ;P . Åååh efter en bil resa i snökaos och sommardäcken på så kan ni ju tänka er hur våran resa såg ut ;P Vi åkte klockan kvart över tolv och va framme 21:30 första vändan på en kaffe hos hennes mamma ;P …

Ni förstår inte hur mkt snö de är här :) jag är i himmelen.. synd bara att jag hoppar på kryckor, men lite pulka blire nog allt :) . Jag har inte sett så här mkt snö på hela vintern.. Woohoo..

Men eftersom jag packa så bra, så måste jag snart gå och köpa lite nya kläder, då smarta Liinda här bara tog med kjol ;P . Oops ;P hehe.. Ååh så blire att köpa lite katt saker ;) . Så sen får ni höra hur jag får hem allt eftersom jag redan har en väska och ryggsäck..

Hoppas ni alla har  de bra :)

kram en Liinda som är i snöriket :)

Alex
0

Hihi härligt du! :D Du kan få komma hit och hämta den snön vi har också om du vill, och ta med den hem till Västerås eller nåt ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Ciiviic
0

ja det är underbart ;) hehe… jaa jag älskar snö får se hur mkt jag kommer älska den när vi kommer tillbaka till deras hus ;P eftersom jag måste hoppa med kryckorna i as hög snö ;P kom massa svärdord igår ;)

men om jag kommer och hämtar lite snö, bjuder du på kaffe då?

Alex
0

Jaa det gör jag!

Ska sätta på direkt!

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

haha aaah kommer på sönda och samlar ihop lite ;) hehe..

men ni måste ju vara lite mer aktiva här inne :( blir ju besviken när jag ser siffrorna.

Alex,Åsa &CO kom igen nu…

Nu ska jag övertala Jenny att vi ska shoppa :D

Alex
0

Jaa jag har vart jättedålig den här veckan känner jag.. Har vart lite annat att pyssla med. Men ska försöka bättra mig, jag lovar ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

haha, underbart. Förstod att du inte skulle kunna hålla dig borta från oss. ;-)
Du kan få min snö med Liinda jag lovar.

Det där med siffrorna, det är ett bevis på att du inte är här. Utan dig går vi under här. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
0

Haha exakt. ^^ Beviset på att Liinda är värst :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

Exakt, bättre bevis kunde vi inte få. hihi

Audiatur et altera pars

Ciiviic
0

haha jag vet, jag är som en drog ;) .. ååh eftersom jag är så beroendeframkallande så kanske de är dags att göra en låååååång semester från er så ni kommer igång själva ;) . den tycker jag låter bra..

Så hur länge ska jag vara borta ???

Alex
0

#9 Inte alls, jag känner inget behov av att sluta med mina beroenden ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

#9: Låt se semestern kan vara i ca 10 sekunder. Inte mer. Säger som Alex, det är ett beroende jag inte har några som helst problem med att leva med.

Audiatur et altera pars

Ciiviic
0

#10 - de är inte bra att vara för beroende av saker :P

#11 - jag kan allt ta semester tro mig :) haha…. men. nu ska jag fortsätta måla och ta en kall 3.5a :) MUMMS

Alex
0

#12 Äsch, det är mest människor och djur så det är rätt lugnt :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

Alex - hehe okej :) säger du de så ;P HAHA

Alex
0

När kommer Ciiviic hem igen? :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

Som jag förstått det skulle hon vara borta en vecka. Så hela helgen som kommer och veckan därpå.

Audiatur et altera pars

Alex
0

Va, hela nästa vecka också? :O

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

Hörrni :) Jag anländer i Örebro 22:00 på söndag :) .. ååh kommer vara hemma i Västerås 23:00 ;) hehe.. så ska jag bara gosa med katterna och massa annat tjaffs, så kommer jag till datorn runt en 24 :) Blir de bra :)

Alex
0

#18 Jaaa det blir jättebra!! :D

Mvh Alex
Värd för Ridsport