Kaninungar till salu.
Tänkte om man kunde skriva här? Jajaj , jag har 3 underbara kaninungar till salu :) Dom är lev.klara i April och har världens bästa temperament :). Alla är hannar. Dom är födda den 9 Februari och är rasen Lejonhuvad/Dvv. Om ni är intresserade så kan ni fråga frågor här :). Ska lägga upp bilder på dom :). Kommentera inte änn (:

Såå, är de nån som är intresserad?

De är underbart söta. Men det skulle vara ett farligt liv för dem hemma hos mig. Hoppas du hittar bra hem till dem dock.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#6 - Hahahah xD Tack :)
Jättesöta :) Hoppas du får dem sålda :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#8 - Tack (: Ja har två stycken intresserade :D
#7 Vad kostar en kanin unge?

#10 - Dom kostar 350kr, dvs. ganska billigt för en kanin (:
#11 Okej jag tänkte ge min mormor en kaninunge för hon fyller år snart.
Hihi, jag vill ju haaaa en kaniiiiin, men neeej, min hund skulle bara gå runt och bära på den i munnen som han gör med ALLT han hittar.. XD
#12: Ska du ge en kaninunge till din mormor i födelsedagspresent? Jag hoppas hon har fler kaniner och har sagt att hon vill ha en till isf, kaniner är ju inte precis något slags gosedjur.. ;)

#12 - Kaniner är inte som gosedjur, dom ska vara ute i en hage minst 1 timme om dagen och man ska behandla den som vilket annat djur som helst. #13 - Dom är ju utekaniner så hunden kan nog inte få tag i den ;D #14 - Exakt!

puttis :)

putt

Putt, ingen som är intresserad? (:
jodå. Min mormor har en hona i en jätte stor bur ute

#19 Brukar den få komma ut? Asså i hage eller nått?

Putt, ingen som är intresserad?