Här är det super trist väder. Snöar eller regnar om vart annat. Bara blött blir det med andra ord.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Samma här,tur att huset är ihåligt,men ändå har det varit rätt så skapligt här ändå. Men nog längtar man till våren,då allt vaknar till liv ute i naturen - vinterns tjusning är förbi för min del.

Woohoo, här äre mörkt nu så jag vet inte vare är för väder ;P
Här har det blivit kallt nu.. :/ Är jättefint och varmt på dagarna, men så blir det minusgrader på kvällarna/nätterna.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#4 Jag håller med dig

Mjäe… så kallt äre inte ;P

Idag har de vart sol och allt :D:D

I dag har det varit skönt väder säger sambo och barn. Själv har jag varit inne hela dagen och bara haft frossa. Fryser något fruktansvärt. Och nu ska jag ut och natta hästar. Snacka om att man inte känner för det.
Audiatur et altera pars
Det snöade nyss…
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Alex - har dom färgglada tabletterna kommit med andra ord, ;P
Hahaha nää tyvärr inte :P Sitter här och deppar ihop pga vädret och ensamheten och allt
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#11 - :O neeeeeh det får du inte göra :( .. Du får komma över till mig så slipper du vara ensam ;d
Hade jag gärna gjort, varför bor du så långt bort för? :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Du får komma hit med om du vill Alex. Jag är vaken och kan distrahera dig med en massa prat. ;-)
Här har vi fått en oerhörd dimma nu. Man ser knappt handen framför sig.
Audiatur et altera pars
#14 Haha jaa lät väldigt trevligt det med! :D
Vi har haft det dimmigt här med nu på em/kvällen
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#13 - inte den blekaste, fråga min mamma ;P haha …
Dimma ? .. hmm har äre ingen dimma ;D

Var glad för det. Fick nästan använda blindkäpp för att hitta på hästarna i hagen. De brukar vara ute rätt mycket då det inte är kallt. Men i natt fick de komma in. Var rått i luften och så trist. Jaja, jag vet att de inte ser det på samma sätt som jag gör. Men lite får man ynka sina djur. Ibland :-)
Audiatur et altera pars
här snöar det och är kalt
Idag har ju vädret vart helt fantastiskt… Eller nåt :P
Strålande sol och varmt heeeela dagen. Fram till halv tre på eftermiddan ungefär… Då blir det helt plötsligt snöstorm! :O Myyycket snö och enorma flingor… I ungefär två minuter. Sen tog det tvärslut. Och så var det mulet och klart om vartannat resten av em/kvällen :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ja det kan jag hålla med om