Melodifestivlen!!
Vann rätt låt ?
Om inte vem skulle då ha vunnit ?

NEEEEEEJ rätt låt vann verkligen inte ! Hade vart så mkt bättre om vem som helst vann, till och med Christer Sjögren hade fått vinna i mina ögon istället för henne ! Åter ett tillfälle att skämmas över Sverige !
Men jag och min gode vän satt här och hejade för fulla muggar på NORDMAN. ååh glädjeskutt för varje poäng han fick, men lyckligast vart vi när han fick 44 poäng… WOOHOO !

Aaah men hon fick bara inte vinna, det där är endast en poppigare veration av Carola, dvs CRAP ! Sverige kommer inte komma någonstans !!! Ååh nu kommer man få lyssna på HERO i ett helt år *suck*

Nä, rätt låt vann inte. Jag förstod att hon eller möjligen Sanna skulle vinna, men jag hade hellre önskat att det varit Nordman. Jag gillar dem skarpt.

#4 - Mjo så iår blire NO RADIO ! .. ;P hehe ..
#5 - Mmm… vi skrek när hon fick alla poäng, men de där va ju uppgjort .. Så va faen !

#7 - hehe, jag lyssnar inte ens på webradio ;P . men på jobbet brukar dom ha radion igång ;P hehe … gör du för roligt ikväll då ? jobbar ?

#9 - Woow.. de va nytt ;D nästan så man får pröva imorgon ;D .. hehe ..

kostar det att bli medlem ?

Coolt ;) .. Då har jag något att göra imorgon ; ) .. tack för tipset ; )

hehe aaaah men det är ju hårdrock som gäller :D
Jag tyckte att den som vann var rätt låt, den borde ha en chans i den avgörande tävlingen senare. Men det var flera av artisterna som jag gillade. Nordman tycker jag är bra också,blombuketten. Men "Upp o Hoppa" tror jag inte jag gör….
fast det var väl inte något fel på texten men "går nog" inte hem i sluttävlingen.

#17 - haha nja, upp och hoppa trodde jag va ett spex ;P .. HAHA trodde min vän skojade med mig.. jag va 100 % säker på att de va ett spex…

#19 - hehe ; ) …
#18 nog kunde man tro att det var något slags spex,men inte var det det.
Hårdrock jajajaja inte vet jag min gammelmodiga tant - men det finns ju lugn hårdrock också- mina barnbarns far gillade hårdrock som bara den och på hans begravning som var borgelig hade det plockats ut jättefina lugna hårdrockslåtar. Så det finns pärlor i den musikstilen också som passar en "gammeltant" Hör jag något jag faller för så lyssnar jag.
http://www.sr.se/cgi-bin/p4/nyhetssidor/index.asp?programID=2689&nyheter=1 src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

**#22 - precis ; )
**

Håller med ang Nordman, de borde vunnit.

hihihi .. LIINDA LOOOOVES ;)

Liinda har bra smaaaak ;)

de vet jag väl ;)

Nordman var bara bäst!

#29 - jaa :D det verkar dom flesta tycka ..
*glädjeskutt*

Om inte annat är Nordman trevlig privat, vilket jag vet flera artister som inte är.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#31 - har du träffat dom :O
#32 - Hellllloooo ? Håkan är typ as snygg ;P

#28 - Hrmf… ;P

#34 - Shyyy ;D

Jag skickar Åsas illrar på dig Linda. (6)

#36 - det låter ju mer än bra ;D
Fiasko är allt jag kan säga…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#38 - Aaah men Håkan är iallafall snygg ;P .. Åååh vinnare en botoxdocka ;P

#37 - dom ska bita dig i tårna :P

#40 - ingen rör mina fötter ;P
#39 Jag förstår ärligt talat inte hur Sverige röstar, när de som var i finalen kom dit… Tragiskt är det :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#42 - Nää men allt var ju redan klart att hon skulle vinna.. helt klart, men som sagt, jag hade hellre sett Christer Sjögren på scen än henne ;P
Hrrm… Där vet jag inte om jag håller med men.. :P Haha
Överlever rätt bra utan båda faktiskt ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#33: Vilka dom?
Audiatur et altera pars
#45 Tror hon menar Nordman :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

vaaaaa ???? vaddå ? jag h'änger inte med
Hahahaha bra att ni pratar med varandra utan att veta om vad ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Åsa: Om inte annat är Nordman trevlig privat, vilket jag vet flera artister som inte är.
Ciiviic: har du träffat dom :O
Åsa: Vilka dom?
Blev det klarare nu? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

*Asg* Det här börjar balla ur mer än vanligt. Men om det är så att Alex har rätt att det är Nordman Liinda menar utan att hon själv vet vad hon menar. Då är svaret på frågan i #33: Ja jag har träffat honom. Många gånger. ;-)
Audiatur et altera pars

#50 - åsa, nu är jag INTE ett dugg avvis, varför har du träffat dom så många gånger :(

haha, Håkan bor här i Skutskär vet du. Och jag umgicks med hans syrra förrut. Så då vart det rätt naturligt.
Audiatur et altera pars

#52 - :O … INTE AVVIS !!!! IIIIIIINTE AVVVIS !

haha, det är inget att vara avis på faktiskt. Han är faktiskt bara en vanlig kille.
Audiatur et altera pars
#54 Haha är du heeeelt säker på det? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#55: Ja faktiskt är jag helt säker på det. Han har till och med sina stunder där han är mindre smart. hihi
Audiatur et altera pars
Hihi ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Näää :( säg inte så ; P . jag tycker han är smart ;P

haha, ja visst han har sina smarta stunder med. Precis som alla andra människor alltså.
Audiatur et altera pars