Extra Pengar ;D
Woohoo ! idag fixa jag fram ett "jobb" så jag kan tjäna extra pengar.. man ska typ åka hem till folk och berätta om en produkt ;D.. ååh informera om den ;D.. men det bästa är att man sen kan välja om man vill snacka om krämer, eller om man vill berätta om sminket ;D .. som är icke testat på djur ;D . jag vart så lycklig .Detta är perfekt för mig som älskar att prata ;P .. Så redan imorgon ska jag få följa med min "ledare" och börja kolla hur hon går till väga :) . ååh nästa vecka ska man får träffa alla andra som håller på genom henne ;D .. Det är ju suveränt ;D.. bara längtar tills jag kommer igång självständigt ;D.. Aaah onödig fakta, men ville bara berätta denna Söndagslycka :D…

hahaha Linda har hittat fin fint jobb där hon kan babbla hur mycket som helst. ;P Kom inte hit! ;-)
Hehe, vilken lycka. :D ^^ grattis (eller vad säger man?)

Vad roligt. Att få möjlighet att tjäna lite extra är aldrig fel.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#1 - haha nja kankse inte riktigt hur mkt som helst ;P men aah ;p hehehe .. Jag är skit glad ;D

#3 - haha risken finns att dom slänger igen dörren ;P *fniss*

#2 - Nää och vi alla vet ju vart dom pengarna kommer gå.. *suck*
#3 - Neeeh för dom ringer till mig och säger att dom vill ha ditt mig ;D

#5: Jaa, du kommer köpa en massa djursaker. Och spara till en iller. hihi
Audiatur et altera pars

#6 - mmm, åååh vem blire som får första tjing på mina saker ;P ..
#7 - tack, jag längtar ;D

#8: haha, det bara måste vara jag ju. ;-)
Du ska se i slutändan får jag betala dig för att du tar en av mina iller valpar för att jag fått företräde på djursaker sedan. hihi
Audiatur et altera pars

#9 - hihi.. klart det är du ;D .. hehhehe ! Näää, jag ska betala ;D.. jag kom precis på att jag kan köpa en skit söt leksak till Svea nu när jag får pengar ;D .. Woohoo ! .
( Du Åsa, leker dina djur med lekrör ? Såna där katter har? jag har 2 st, men använder bara 1 )

#10: Klart de leker med lekrör. De älskar lekrör. Vet du att om man är iller kan man poppa sidledes i rören när man springer :-)
De är bara för knäppa dessa djur.
Audiatur et altera pars

#11 - HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH shit va klockrent.. hahahahahahahhahah .. Aah men vill du ha ett då;P kanske en dum fråga ;P

Mycket dum fråga måste jag säga. frågade töserna här hemma nu och de skrek: poppoppopi kör. Så det blir såååå bra så. ;-)
Audiatur et altera pars

#14 - HAHAHAHAH ! okej ;D .. då ställer jag den i din hörna ;p

"I din hörna" ? HAHAH lät lite illa .. xD

#16 - haha aah men hon har MASSA saker här som hon ska ha ! så måste snart åka och lämna de, innan hon får varenda sak ;P som jag äger och har till mina huliganer ;P

#17 - hahahaha!

#18 - Ja va tusan ;P
Vad roligt, Liinda!! Grattis! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#20 - Tack , känns som sagt helt underbart ;D
Jaa kan förstå det!
Jag vill (och framför allt behöver!!) ha ett jobb, men har inte orken till det alls.. :/
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#22 - neeh de som är så extremt skönt med detta, är att jag bestämmer själv hur när och var jag vill jobba :D inga krav eller något
Oh så härligt alltså? Ett sånt hade nog till och med jag klarat av…
Mvh Alex
Värd för Ridsport

haha, ja lägg det i min hlrna du :-)
Ja, Alex det är inte lätt när man inte orkar. Och vetskapen att man måste gör inte att man orkar mer snarare tvärsemot. Tänker på dig massor.
Audiatur et altera pars

Aaah ;D sen de bästa är att dom jag typ "värver" kommer gå under mig , och desto mer dom säljer och tjänar in i CC ( fråga mig inte va det är än ;P ) . Så mkt CC får jag med ;D .. HAHA .. sen fortsätter det så ;D .. ååh när jag typ dör, och har ungar, så får dom fortfarande pengar, för de fortsätter alltid. För alla som värvs in i mitt led får ju som sagt CC oh jag kommer alltid att få lika mycke ;D ..
#25 Jo precis, är ju så tyvärr :( Men har föräldrar som hjälper mig, får låna pengar av dem att använda till hästen, tills jag kan betala tillbaka…
#26 Det lät inte fel alls du.. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#27 - Näää så jag trivs ;D hahaha
Kan förstå det… ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport