Drömmar
Drömmar är ju alltid spännande… Drömt nåt roligt/läskigt/konstigt eller annat ni vill dela med er av? :)
Själv drömde jag inatt att min syster kom hem med fem utslagna tänder… Väldigt jämnt och fint också, en glugg i mitten och två på sidorna på nedre tandraden, och två gluggar på sidorna på övre. Riktigt vacker var hon.. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

huvva, inget knäckebröd där inte
Jag ska bli smal, rik och vacker!

Drömmar ja, inte någon som jobbar med drömtydning. Det hade varit intressant.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag hade jättemysko drömmar när jag väntade barn. När jag väntade mitt första barn drömde jag att barnet var lika liten som en nagel när han föddes…och i huset vi bodde i var det trägolv med glipor. Och jag gick där och vyssjade barnet och rätt som det var tappade jag barnet som ramlade ner i en springa i golvet, och hur jag en försökte så fick jag inte upp honom, usch vilken mardröm
Den drömmen minns jag en fast grabben är 23 år.

Hualigen, inte trevligt att drömma sådant om barnen.
Drömmar som är otäcka med barnen över lag är otrevliga tycker jag. Men lite häftigt att minnas en dröm så länge.
Audiatur et altera pars
Usch, obehagligt Lotta!
För ett tag sen drömde jag ständigt drömmar om att folk dog.. Kunde vara både folk jag kände, bekanta och okända. I vissa fall var jag själv med och dödade folk.. Var inte värst trevligt kan jag säga.. Fast ändå lite sen när jag vaknade och insåg att det inte hade hänt på riktigt. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Drömmer gör jag naturligtvis.
Men jag sållar (i den mån jag kan) att se t.ex. otäka saker, som kan förfölja en in i drömmen.
En period av mitt liv från ca 16-25 år hade jag frukatansvärda mardrömmar. Mardrömmar som jag så småningom lyckades tygla på mitt eget sätt.
Så nu sover jag gott och drömmer gott!
Jaa jag drömmer sjukt konstiga saker varje kväll. Men dem flyger iväg från huvudet lite efter jag vaknar. men fy vad äckligt de är när jag vaknar.. för jag drömmer nästan ALLTID om otäcka, äckliga eller sorliga grejer.. är väl livet som förföljer mig:P Skulle vilja ha nått som ger bra drömmar.. hehe!
Igår natt har jag för mig att jag drömde om häxan som var otrogen med min fd IGEN. De mår jag piss av varje gång jag vaknar!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Men då får du en kram av mig!
Jag brukar drömma att jag faller från ett stup. Grejen är den att jag verkligen faller, för jag sätter mig upp i sömnen och sen faller ner mot kudden igen… sen när jag slår i "marken" (kudden) så vaknar jag. Varje natt samma sak.

Usch,hade en hemsk dröm inatt!! Drömde att vi bestämde oss fr att sälja min häst. En liten flicvka kom och provred och ville ha honom.Men då ångrade jag mig och ville behålla honom. Men då var det försent,han hade redan åkt!:/ Vaknade med tårar i ögonen sen ,haha…
igår natt drömde jag att mina vänner lurade in folk i ett rum som var som en krog. när alla dansade fällde dom ner golvet och under golvet var det som spjut som stack upp. så när folket ramlade ner så dog dom :P
min lärare är jätte duktig på att tyda drömmar. så jag går alltid till henne när jag har drömt något konstigt :)

#11: Berätta gärna vad din lärare fick den drömmen till för något. Otroligt intressant med folk som tyder drömmar tycker jag.
Audiatur et altera pars
Tycker också det är väldigt spännande med drömtydning… Har tyvärr aldrig fått nån dröm tydd (hmm.. heter det så?) nån gång.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
I natt drömde jag att pojken gjorde slut, vaknade kallsvettig och ledsen.. :/ Fanns ingen direkt anledning till det heller, kan bero på våran paus som vi har nu, har inte varit med honom så mycket.. Inte alls kul dröm!! :(
Nää, det förstår jag, Maja.. :/
Själv har jag haft en lång period med drömmar om död nu, nästan varje natt sen december…
Men inatt drömde jag att jag åt en kaktus ^^ Inget jag rekommenderar, för det gjorde ont :/
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag drömde mycket om min mamma efter att hon hade gått bort :( var mycket som dök upp då när hon levde, som vi hade hittat på med mera. Lite konstiga drömmar oxå, drömde jag, bl.a att det gick båtar på land :) av ngn märklig anledning, men nu är det länge sedan jag drömde ngt. Inte alltid man kommer ihåg alla drömmar heller.
När jag sov senast så drömde jag att jag var liten, så jag satt i vagn. Och mamma och jag bodde i det huset på 5:e våningen som vi gör nu och alltid gjort. Men ingenting såg ut som det gör runt huset, inga parkeringar, inte en massa affärer, knappt någon asfalt. Mest upptrampad och torkad jord, lite högt gräs i stumpar här och där.
Till vårat hus fanns det heller inga portar för att komma in, utan man fick gå igenom ett lock, ni vet sådana lock som finns i marken till olika brunnar, så kom man in i ett litet "rum", och så skulle man gå igenom som en brunn, och klättra upp för en stege, så kom man till huset, eller tvättstugan. Vete tusan hur morsan fick upp sittvagnen…
*Poff* så blev jag tonåring, eller yngre, kanske runt 12 år, inte 15 som jag är nu i alla fall. Och så denna brunn för att komma in igen, men nu var den igentäppt med en massa skräp, och allting var nerklottrat. Jag försökte att "rädda" ingången med att ta bort allt skräp, när det var klart så var även brunnen med stegen helt igentäppt och äcklig. Var nästan sorgligt.
Det var en konstig dröm, kändes verkligen som att det har hänt, eller åtminstånde som att jag har drömt den tidigare.
Ni som varit i Tom Tits (stavning?) någon gång och vet om de där brunnarna som de har där ute, som man kan gå igenom, och klättra, och så kommer man ut någonstans på en helt annan plats än innan, ungefär så såg det ut.