Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikett: allmänt
Läst 836 ggr
Alex
0

Mest aktiva skribenter (hela iFokus)

Användare

Antal inlägg

Margareta

1547

LisetteS

1488

Hera

1419

gejsa

1303

Gunilla.H

1254

FerretCrow

1199

ÅsaF

1184

Grodan

1149

Asa_N

1023

Mervi

1022

Ellsa

992

Bullerbytjejen

962

lisette

903

Anne_N

898

LeffeD

878

Maria

843

Sara87

842

-pson-

779

Jojsan

750

Jennie104

747

Pasi

746

LeTigre

727

Mariann

724

Elisabeth.J

721

emmsaaan

709

medde

691

ElLobo

678

Hanna-

672

Amiechan

671

Farwuq

667

andreas0

638

sarae

636

Clariiz

634

Ledin

624

BranDuir

611

CamillaS

588

Niike

586

niffen

574

KvirrZ

573

Malin3033

563

Ijin

563

Attlid

549

Azgaron

549

Xtanlover

544

Hoppfull

541

Gahella

538

magma

533

Jennix

532

LottaU

529

Marija

529

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Ciiviic
0

-weeeiii- de är såna här som bevisar att man inte sitter för mkt vid datorn längre *stolt*

Fast… har du ingen lista över nattsudd ? Där kan jag tänka mig att Åsa ligger ganska högt upp ;P

Alex
0

#1 Jo det finns en lista, men den stämmer inte. Har vart fel på de listorna länge… Men jag kan ju lägga upp den ändå. :P

Jag är för övrigt också glad att inte vara med där, för ett par veckor sen låg jag nånstans i mitten, så väntade tills jag hade åkt ner innan jag la ut den. ;) Haha

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Alex
0

Användare

Antal inlägg

Alex

16

ÅsaF

6

Juve

4

Harrygirl

4

Luigi

4

kickelina66

2

Keeway

2

vanessa

2

TinaH

2

Smex

2

Rozzy

2

PimTheGreat

2

peter_stridh

2

Fruttisen

2

Ciiviic

2

Ayena

2

Anne_N

2

Här är den för bara Nattsudd. Men som du ser stämmer den inte värst bra… :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

#2 - haha aaah jag tror inte jag skickat 2 st ;P eller ngt sådant, men den statestiken tycker vi om ;P haha men blir lite besviken på Åsa, med bara 6 st ;P hahah . Men du ligger i topp :] we like.

Maja
0

Är inte #3 antal startade trådar då?

Alex
0

#4 Haha jo, rätt överlägsen verkar jag vara också ^^

#5 Nej, det är ju inte det heller… Trodde ju det förut, men det har diskuterats på värdsajten, och vi har kommit fram till att siffrorna är helt utan mening :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Maja
0

Eller så är det hur många poäng man samlar på sig av någon anledning.. XD iFokus är ett spel.. ^^

Alex
0

#7 Haha vad får man poäng för då? Konstigaste kommentaren? Mest meningslösa inlägg? I så fall kan jag förstå att jag ligger i topp.. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

Alex - klart du är ;P HAHA …

hahahahahah efter denna natt kmr du med glädje ligga i topp ;P på den fronten :D

Alex
0

Hahaha jo… Tätt följd av dig ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Alex
0

Hmm ajdå… Upptäckte precis att jag hamnat på listan över hela iFokus igen… Jag som för ett ögonblick nästan trodde att jag fått ett liv.. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

VAA? neeh inte efter mig ;P Jag efter dig ;P HAHA .. försök inte ;P HAHA

HAHAHHA , lite rätt åt dig ;P

Alex
0

Nähä inte alls rätt åt mig, synd om mig! :P Betyder kanske att jag borde gå och lägga mig ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Maja
0

Hmm.. Du får poäng i antal raggsockor du klappar.. ^^

Alex
0

Meh. Jag har inte klappat nån under nästan hela veckan ju :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

#13 - är du galen, neeeeeh så kan du ju inte göra : ( jag har ju inte nattsuddat på jätte länge : ( . Då kan du ju inte lämna mig :'(

Alex
0

Nää jag vet… Inte jag heller. Men jag börjar bli trött, det här är det längsta jag har vart vaken på över en vecka ju :P Haha. Har gått upp vid 8, och somnat runt 11 på kvällarna framför TV:n… ^^

Och har en del att göra imorgon, så jag ställer nog inte tillbaka dygnet förrän imorgon kväll/natt skulle jag tro. :P Men en kvart till kan jag bli kvar, sen ringer pojken ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

men Alex, nu blir jag lite besviken : ( .. Du kan väl stanna liiiiiiite längre : ( . ååh varför nattsuddar inte din pojke ?? vilken svikare ;P ..

Nja.. jag tycler nog att du ska börja nya veckan med att vända tillbaka till natt ;P Så inatt är mkt bättre :D

Alex
0

Haha men då orkar jag ju inte vara uppe imorgon ju :P Och imorgon måste jag, tyvärr.

Men jag blir kvar lite längre, dröjer väl en halvtimme innan pojken är hemma så ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

Ääääsch strunta i att sova ;P . fast iofs. ska väl också sova, kankse, mitt ben värker som faen, pch jag kan ej ta fler tabletter, så blir en sömntablett snart tror jag :D

det låter ju mer än bäst ;D

( shit va inlägg vi gjort idag :O inte bra för min status alltså :P )

Alex
0

Hahaha inte för min heller… Vågar inte kolla på listan mer tror jag :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

HAHA Jo, kolla ;P så kollar du min med ;P HAHAA .. så får jag ha lite mardrömmar i natt ;P HAHAHAH

Faxlin
0

haha, jag vet att listan inte stämmer. Men jag måste säga att jag tycker att nattsudds listan var trevlig att se på. Om jag bara skrivit sex komentarer på en hel månad inne på nattsudd då kan ingen säga att jag varit överaktiv i alla fall :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
0

Men Åsa, den stämmer ju inte.. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

Åsa, om den listan stämmer, så äre dags att börja bli lite mer aktiv ;p

Alex
0

Haha det är det oavsett tycker jag ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

HAHA aaaah jo de är ju sant.. men jag saknar iallafall Åsa här : (

Alex
0

Jaa jag med…

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

; ) … Hoppas hon kmr bli mer aktiv snart ;D

Faxlin
0

Jadå jag kommer bli mer aktiv. Bara vänta och se. Snart sitter ni här och funderar på hur ni ska lyckas låsa mig ute. hihi

Audiatur et altera pars

Alex
0

Tss som att vi skulle vilja det… Då får du allt ge oss en riktigt bra anledning först! :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

Japp jag kommer skriva ihjäl er så ni bara inte orkar se den uppstuddsiga illern över mitt namn fler gånger :-)

Audiatur et altera pars

Alex
0

Bevisa det ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

Jag jobbar på det. hihi

Audiatur et altera pars

Ciiviic
0

Kom igen du Åsa ! Tror varken jag eller Alex kommer tröttna på dig ;D

Faxlin
0

hehe, vad bra. Då har vi full fart igen med andra ord :-)

Audiatur et altera pars

Alex
0

Jajjemen! :D

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

Japp så länge du inte rymmer igen ;P … Alex är bara en helgs rymmare ;P .. Ååh jag kommer nog vara super aktiv här tills den 20 ;D .. Sen blire nog inte att vara uppe längre än 3.. förhoppningsviss..

Faxlin
0

Vad händer den 20:e?
Jag ska försöka börja ta tabletter för att få sova snart också. Om man inte får sova blir så otroligt mycket annat lidande nämligen.

Audiatur et altera pars

Alex
0

#38 Jasså, vad händer då?

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

#40: Vet inte du heller? Nu vart jag ännu mer nyfiken ju.

Audiatur et altera pars

Alex
0

#41 Näpp :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

Viskar: Liinda kom in och skvallra nu då .

Audiatur et altera pars

Ciiviic
0

Min sjukskrivning går ut då ;P sen börjar jag skolan igen ;P hehe , men får se om jag kankse får förlängt

Faxlin
0

Aha, det var så det var. Hur känns det då? Känns det som om du kommer vara frisk till dess?

Själv har jag sjukskrivning maj ut. Sedan får vi se vad som händer. Har fått reda på att jag antagligen har Fibromyalgi vilket inte var så uppmuntrande.

Audiatur et altera pars

Alex
0

Ahaa okej. :) Hur länge har du vart sjukskriven nu då?

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Alex
0

Ajdå Åsa, lät ju inget vidare.. :/

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

Alex vem frågar du om sjukskrivningen? Mig eller Liinda?

Audiatur et altera pars

Alex
0

Den frågan var till Liinda. Men vill du också svara så får du ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

haha, jag har så deprimernade svar att jag avstår :-)

Audiatur et altera pars

Alex
0

#50 Tss. Mer deprimerande än mig lär du inte vara i alla fall… Jag har gått hemma i över ett år utan att ha gjort nånting (om man räknar bort månaden jag var på Island), och då har jag inte ens nån sjukskrivning…

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

Hmm…. jag torr jag började ligga på sjukhus runt den öööh 14 januari.. sen dess har jag åkt in och ut, fast nu har jag inte legat inne på sjukhuset på 1½ vecka .. rekord :D

Alex
0

#52 Ah härligt! Känns det bra att ev. få komma tillbaka till skolan igen nu då? :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

t 47ar vi ungefär smma tid då Alex. Men här blir jag inge klokare heller. De bara försöker hitta fel men hittar inget säkert. Senast var det i alla fall så ai9tmjt att de uteslöt canser. vilket är skönt. Men fibro är inte heller skoj. Tydligen har ,an 18 punkter vara v man ska ha ont i 12 minst för att ha fibro och jag hade ont i 18.

Audiatur et altera pars

Alex
0

#54 Aj då, lät inte roligt alls! :( Men skönt att det inte var canser i alla fall, om man ska se det positivt.. :)

För min del är det ju inget fysiskt alls, utan allt sitter psykiskt… Inte jättekul det heller, men det är väl bara jag som begränsar mig själv då egentligen…

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

Men det psykiska kan vara värre ändå. Då står läkare och säger åt en att man måste hjälpa sig själv. Och det är då rakt inte så lätt som de försöker få det till.

Audiatur et altera pars

Alex
0

Nä det är sant i och för sig. Har inte vart och pratat ordentligt med nån om det, gjorde ett försök med psykolog i våras, men lyckades ju inte ta mig iväg en gång…

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

#53 - nja inte riktigt… alldeles för mkt i mitt huvud så kmr nog inte vara så aktiv..

åsa - uschi låter inte roligt :'(

Alex - Blir nog bättre sen när du känner att du vill / orkar jobba eller plugga vad du nu ska göra ..

Faxlin
0

#57: Men det är inte lätt att finna orken. Att bara ha ork att kliva upp och göra det man ska är fullt tillräckligt liksom. Så det kommer ge det tid.

#58: Nej det är inte så skojigt. Men jag hoppas att det händer något nu i alla fall. För att bara gå och knapra värktabletter är inte skojigt alls.

Audiatur et altera pars

Alex
0

Jo, just nu har jag inget som helst hopp om att få ett normalt liv med jovv och så… Är glad att jag har en häst så jag tar mig upp ur sängen varje dag. Och en underbar pojkvän som orkar med mig :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

Ens djur kan hjälpa en mycket. Och ens kära med två ben med självklart. Klart du kommer få ett normalt liv du med en dag. Vad nu det är att stå efter :-)
Men det gäller att ge det tid. Att göra så att man mår bättre psykiskt är ingen sak man fixar i en handvändning.

Audiatur et altera pars

Alex
0

Nä jag vet ju det. Problemet är ju bara att det inte direkt är gratis att äga en häst… Så jag behöver ju få pengar någonstans ifrån snart :/

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

Åsa - Neeeh hoppas verkligen att de löser sig ..

För dig med Alex…. 

Men efter 1 dålig sak så blir man alltid 2 saker rikare ; )

Faxlin
0

Nej höstar är inga billiga saker precis. Men har inte killen din jobb så han kan hjälpa dig. Jag hade aldrig klarat mig utan Kalle.

Audiatur et altera pars

Alex
0

#64 Jodå han har jobb, men det skulle inte kännas bra om han betalade för min häst. Han har tillräckligt med utgifter själv… Men jag har en del sparpengar, så tar från dem nu. Så får vi se vad det blir sen…

Har ju föräldrar som hjälper till om det skulle krisa.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

Nej det kanske är skillnad när man bott ilag så länge som jag och Kalle har gjort.
Saken är den att jag inte skulle ha överlevt utan mina djur dåjag är så här dålig. Och utan kalle så skulle jag inte ha råd med mina pälsar alls,

Audiatur et altera pars

Ciiviic
0

Killar är bra ibland ; )

Faxlin
0

Japp de har sina ljusa stunder :-)
I dag har min gubbe varitgullig och snickrat färdigt en iller säker grind åt en av medlemmarna inne på iller sajten. Så nu kan de komma och hämta den när de vill. Så har jag tjatat till mig en till egen grind med. Så den skulle han fixa nästa helg lovade han om jag köpte hem gångjärnen jag ville ha.

Audiatur et altera pars

Ciiviic
0

Aww vad raart :] .. Kalle verkar vara en bra karl ; D

Faxlin
0

Kalle är bara bäst faktiskt. Han vill inte ens ha djur. Men när jag väl skaffat dem gör han allt för att de ska ha det bra. Likaså går han med på allt tok med djuren för att han älskar mig så ofantligt mycket. det är rätt unikt tror jag :-)

Audiatur et altera pars

Ciiviic
0

åååh Så underbart att höra :] .. Ja så va Fredrik med, eller ja trodde han ville ha katt, men nu när vi gjort slut har de kommit fram att han icke ville de : ( .

Faxlin
0

Ja det är konstigt vad killar kan göra för en.

Audiatur et altera pars

Ciiviic
0

hehe aah killar är konstiga djur.

Nej nu tänkte jag gå och försöka sova lite , men tack för en trevlig prat stund :D Sov gott

Kul att ha dig tillbaka igen Åsa.

Faxlin
0

Natti natti Liinda. Skoj att var tillbaka. Ska också försöka göra något mer nyttigt. Typ sy lite kanske :-)

Audiatur et altera pars

Alex
0

#66 Jo precis, det blir väl lite skillnad då. Jag känner att det är lite väl tidigt att bli beroende av honom redan.. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

Förstår dig så väl. Men jag håller tummarna för att allt ordnar sig i alla fall. Annars får vi slå våra kloka huvuden ihop och hitta en lösning :-)

Audiatur et altera pars