Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 993 ggr
Alex
0

107 sajter...

Förutom Nattsudd finns för tillfället i iFokus nätverk. Och det blir bara fler och fler hela tiden… Vilka andra sajter besöker ni? :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Ciiviic
0

Hittekatter, beroende…. är väl dom mest ;P

Du då Alex ;P HAHA … alla ?

Alex
0

Tss du tror det va? :P

Nää… Förutom Nattsudd är det väl Ridsport, Relationer, Hundar, Hästfoto, Glamour och Musik jag är på mest tror jag :P Sen är det väl ett gäng till jag tittar till då och då, men inte dagligen ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

jag tror inte jag vet ;p hahahaha

Aaah ;P de va ju ngåra ;p AHHA

Maja
0

Umm.. Relationer, Ridsport och Nattsudd.. ^^

Alex
0

#3 Jaja, men har man inget bättre för sig på dagarna/nätterna så.. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

AnneN
0

Ids inte räkna upp alla sajter jag klickar runt på dagligen, men i huvudsak så är det hundsajterna, mobbing och PU

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ciiviic
0

#5 - Neeh de är sant ;P haha idag tro rjag inte har gjort mer än läst på hela iFokus känns de som ;P HAHAHAHA

Alex
0

Hahaha nä kan bli så vissa dagar… ^^ Nu mer har jag ju i alla fall hästen, så hela dagarna kan det inte bli.. :P Och pojkvännen då, så på helgerna blir det ju oftast inget alls längre. Alex har fått ett liv.. Wohoo :D

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

men ALEX nu gör du mig besviken : (

Alex
0

Meh.. Förlåt… :( Men båda kan jag inte avvara, du får välja åt mig, ska jag sälja hästen eller dumpa pojken?

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

Hästen, gör typ som du säger åt den ;P ..

Pojken, nja, finns flera ;P haha

Så jag tar nog hästen ;  )

Alex
0

Haha fast hästar finns det fler av… Och de kan man köpa, slipper man göra en massa annat krångligt innan man kan räkna dem som sin ;)

Och jag har uppfostrat pojken rätt bra, så han gör som jag säger för det mesta också Oskyldig

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

Aaaah + att killen kan försörja dig ; ) ..

+ att hästen måste man träffa varje dag, jag tar tillbaka pojken och byter bort hästen ;D

Alex
0

Haha precis, killen får jag pengar av, hästen bara kostar ;)

Fast å andra sidan, hästen stannar hos mig så länge jag vill det… Tänk om jag blir utan båda en dag? :O

Fast det är klart… Mer tid till iFokus ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

precis !!! jag röstar killen !!!  ååh alla röstar som mig :]

Alex, varför kommer vi alltid in på annat snack ?? i alla trådarna ? så snackar vi i typ 3 trådar ;P HAHAHH

Alex
0

Hahahaha det kan lätt råka bli så ibland Oskyldig

Och det känns så sjukt bra att ha en egen sajt, där det är rätt tillåtet att göra sånt. För jag har vart rätt bra på att vara med och spåra ur andra, riktigt "seriösa" trådar om man säger så, på andra forum förut… Och det har inte alltid vart så populärt.. ^^

Och då brukade det också vara i flera trådar samtidigt, med samma person/personer… Haha :P Så det är väl mitt fel antar jag ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

HAHA aaah ;] aaah måste vara nå sådant ;P HAHAHAHA

men Alex då ;P skärpning ;P HAHA men de är roligt.. snacka om bra tidsfördriv ;P hahah

ALLT ÄR ALEX FEEEEEL  

nån som vet vart åsa tagit vägen ?

Alex
0

Jaa fy på mig.. Får ge mig nåt straff ;)

Åsa tror jag har haft rätt fullt upp ett tag nu.. Har väl haft illerutställning och så hemma hos sig om jag inte minns fel?

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

HAHA hur gåre med vårat de där vi skulle göra  ? kontraktet på att aldrig bli gamla ?? ;P HAHAHA

:O jaa hoppas allt löser sig !  Så hon kommer tillbaka snart. får starta en tråd och fråga, hon verkar skriva på dagtid iallafall

Alex
0

Just ja, så var det ja ^^

Och om jag suger på tummen, har en snuttefilt i handen och vill hem och se bolibompa, då måste ju jag vara rätt långt ifrån gammal va? ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

Aaaah men för att jag ska tro på dig så måste jag ju ha massa bildbevis.. när du är på spelninge och så där :P

Alex
0

Haha mm ska försöka.. ;) Problemet är väl att det är jag som ska stå bakom kameran bara :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ciiviic
0

äääsch du får be nån ta kort ;P HAHAH bildbevis är ett måste, jag ska också kirra bildbevis ;P .. funderar på att styra systerpyjamaslörda nu på lördag . :D

Alex
0

Haha systerpyjamaslördag? :P

Ska man ha på sig sin systers pyjamas då? Eller är det systern som ska gå i pyjamas? ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport