Sällskap?
Ingen som vill hålla mig sällskap när jag sitter här med skadad nacke? :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Vad har du råkat ut för då
Flög av hästen igår och tror jag lyckades sträcka nacken. Nåt lyckades jag med i alla fall, för ont gör det. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hästar ska man inte rida. De ska man se på avstånd, typ läktare. Krya på dig

äsch vad du gnäller då alex.
#3 Haha nää, det är ju ingen sport. ;)
#4 Jaa jag tycker jättesynd om mig själv! :P Hoppas du gör det också ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

ja självklart..
skadeglädjen är dne bästa glädjen, vet du itne det? *fniss*
Tss :P Det var faktiskt första gången jag flög av på flera år, var nästan så jag glömt hur man gjorde ju :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Vet hur det känns. på den tiden jag red regelbundet hände det lite nunoch då att man flög av och man blir totalt mörbultad.
Jo blir ju lätt så. Men jag har hittills klarat mig riktigt bra *peppar, peppar* trots en heeel del avflygningar i mitt liv… En bruten arm är väl det värsta som hänt än så länge, annars bara lite blåmärken och ömma kroppsdelar ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Usch stackare. Jag tycker i alla fall synd om dig Alex. Gick allt bra med hästen då?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

nu har jag hittat quiz på passagen. skitskoj..
#10 Tack ;) Japp det gick jättebra med henne, hon tog ett varv runt ett närliggande hus sen kom hon snällt springande tillbaka till matte ^^
#11 Den tror jag får hoppa in bland länkarna här… Fanns ju en hel del roliga test där :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

o några som var totalt onödiga. jag var tydligen carl-gustav när jag gjorde kunglighetstestet,
Hahaha :P La upp en till länk med tester… Dock engelska, men många är väldigt roliga ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
En liten fråga ang ridning. Ska man inte sitta på hästen. Dyka kan man väl göra på höet i ladan.
Jaha är det sååå det går till! Har inte jag fattat. Tack för upplysningen, ska testa det nästa gång :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Nä, nu blir det natten för mig. Så jag får sova lite innan jag ska rulla ur sängen imorgon. ^^
Natti natti på er!
Mvh Alex
Värd för Ridsport