Ny nattis
Hittade denna trevliga sajt och den passar ju mig perfekt. Det brukar vara ganska dött på de andra sajterna vid denna tidpunkten, när jag är som mest snacksugen.
Morgnar är det värsta jag vet. Har aldrig vaknat förrän efter halvtio-kaffet. Det visste mina kollegor om så jag fick alltid vara ifred mellan åtta och fikat. När det var tid att gå hem så var jag på topp arbetsmässigt. Det hände ofta att jag jobbade några timmar på kvällen. Då var det ju ännu bättre för då slapp man bli störd stup i kvarten.
Nu jobbar jag inte - är sjukpensionär - jobbade för mycket så att jag gick i väggen.
Kvinna, fyllda 60, bor i Malmö om någon vill veta

Välkommen hit =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

hej. trevligt med någon som är vaken. förra natten vardet rätt tomt här. jag jobbar natt och ibland har vi det rätt lugnt och då är det ett bra tidsfördriv att sitta vid datorn.
Hej Ayena, ja jag är också pigg i kväll, så jag tog mig en runda hit och kollade lite. Kram
Välkommen, alltid kul med nya medlemmar. :)
Jag hoppas vi kan få igång aktiviteten lite mer på sajten nu, när vi blir fler medlemmar. Annars brukar vi vara rätt bra på att gå om varandra många nätter… ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Kul - här träffar man ju gamla bekanta :-)
Det verkar trevligt här - bra vibrationer!
Kul att du tycker så, Ayena! :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Välkommen

Välkommen hit. Det är lite som Alex säger, dessto fler vi blir, dessto större är chansen att vi är här samtidigt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars