nån vaken på morgon kvisten?
Jag är vaken…. =)
Jag är inte vaken…
Hanna

Jag är vaken nu =P
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Vad ska man vara vaken på morgonen för? Det har jag aldrig förstått… ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#3 håller med dig! :)
Har inte heller förstått det riktigt :) Bättre att sova när man kan vakna av sig själv, utan att behöva vakna till ngn klocka jämt och ständigt :)
Ja, men man har ett arbete att passa och andra människor att sammarbeta med och de är vakna på morgonen.
Hela sverge skulle gå på två eller treskift.

morgnar..vad är det för nåt? Jo..jag vet..man måste upp i ottan för att sonen ska gå till skolan..men sen när han är iväg brukar man hamna tillbaks i sängen igen för en stunds mera vila:-O)
#9 Oh, det lät jobbigt… Vid den tiden hade jag inte ens somnat än… Somnade väl vid 6 imorse, sen vart det dålig halvsömn med uppvaknande lite då och då från klockan 8… Kom inte upp ur sängen förrän vid två på eftermiddan dock. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Aj då, inte bra alls det ju! Du får krya på dig, bädda ner dig i soffan med en kopp te och en bra film :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Krya på dig Angelclaw, inte roligt att vara sjuk.
Själv har jag legat med magsjuka och sedan varit så däven i hela kroppen. Febern håller i sig och det är febervärk i hela kroppen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#9 vet vad du menar. Har precis jobbat dagar 7-17 och ska imorgon börja på 16-02. Sen på torsdag börjar jag på 07 skiften igen. Konstigt man aldrig sover
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
Räcker upp en hand oCH slår på stora trumman.
Usch då, Åsa. Du får krya på dig du med!
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Tack för det Alex, det känns som om det behövs. ;-) Men jag mår i alla fall bättre nu :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars