oooh så spännande
imorgon… nä IDAG så ska jag börja läsa på universitetet. ska läsa filosofi en termin. Praktisk filosofi grundkurs.. i lund.
jag borde verkligen sova nu. men jag är så uppstressad. har varit på lite dåligt humör hela dagen, har varit mer nervös än vad jag märkt själv.
ojojoj… hur ska detta gå? orkar jag verkligen plugga? nu har jag vant mig jättemycket vid dåliga sovvanor, tack vara iFokus! :P det kommer bli svårt att ändra på det. det känns som att jag måste ta dethär lite mer på allvar än vad jag gjorde med folkhögskolan förra terminen :P
önska mej lycka till nu! hihi. det behövs!
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Lycka till =) Ska läas filosofi A denna termin på gymnasienivå (komvux)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Lycka till!

Lycka till. Klart du klarar detta.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Goood Luck ; )

tack så mycket :D , tänk vad snälla ni är som kom att tänka på att önska mej lycka till aldeles själva :P
jaa. filosofi är ju så himla skoj.

lycka till. ;-)

hihi tack.
någon som har lite tid över och vill översätta böckerna åt mej? :P jag är så dålig på engelska :(

Önskar dej allt lycka till!!

#7 jag är tfåspråkig så fastnar du på någon mening så kan du alltid fråga mig så kan jag försöka hjälpa dig. Mitt stora problem är dock at ofta kan jag inte de svenska orden bara (= Men jag kan förklara innebörden
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

vad snällt :D oftast brukar jag bara strunta i ord och meningar jag inte förstå, då man oftast kan få ett sammanhang i det hela ändå. men om det är något speciellt som jag verkligen inte kan få ordning på så är det ju tur att du finns här. :D hehe