Vad gör ni på nätterna?
asså vaf*n, nu är jag van vid o somna vid 1-2 på nätterna, och går upp 6. =P dvs 4-5 timmars sömn, jippie! haha, men jag går iallafall till skolan hur trött jag än är.
sitter å segar med Alex å en annan på msn. :P
vad gör ni på nätterna?!! sjukt tråkigt.
Ska vara uppe hela dygnet nu och sedan somna tidigt på fredag (imon, eller ja snart "idag" om mindre än 30 min.) yes! :) Haha ^^ blir en rätt jobbig fredag imorgon. :o)

Wiizy - välkommen till våran värld ! jag har sovit ööööh 2 timmar på ööööh 24 timmar tror jag…. Vet inte riktigt

Ja det låter som en jobbig dag i morgon. Men oftast så hjälper det i alla fall att utsätta sig för en sådan dag för att komma rätt med sömnen igen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

OM du sitter på msn får kroppen aldrig koppla av inte konstigt du ej kan sova då.

Vad man gör på natten beror helt på vart man är och vilka man har i närheten.
Det härligaste hände under nollningsperioden (på universitetet) i sommras, då jag var fadder. Vi var med nollorna på 'hajk', dvs slår upp några militärtält vid en sjö och har trevligt på studentvis. Jag och en annan fadder stannade uppe hea natten, satt vid läggerelden och pratade hela natten. Dessutom tog vi ett kvart-i-häv. Dvs varje kvart i hel hävde vi varsin lättöl. Jättebra sätt att hålla sig vaken på.
Värst var när solen började gå upp. Jäsikens vad kallt det blev då.
Mer sånna nätter skulle vara härligt:D
//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Hmm går alltid till skolan va… jag vaknade 12 igår, en timme innan jag slutade så jag sket i skolan. *S* =P

#3 - Asch, det gäller ju inte VARJE natt. ;)

Brukar snacka skit på nätterna och det trivs jag med!
Jag brukar bara sitta och tänka "Nu borde jag gå och lägga mig, ska bara titta mailen, den sidan… Oj, vilken rolig länk, jag måste kolla den. Åh, ett mail *svara*. Undra om någon är inne på msn? Jag borde sova… Titta, alla dom där kuliga människorna är inne, måste heja. Jag borde gå och lägga mig nu… Marsvinen ska ha mat, juste. *mata* Nu ska jag lägga mig *stänga av datorn*. Hm.. kanske skulle läsa några sidor i boken, den är ju så bra *läsa*. Shit, jag glömde kolla någonting." osv ;P Så jag gör en väldig massa grejer *S*
Hanna

Jag sitter vid datorn hela nätterna ^^

hahahaha. jag känner mej igen i det väldigt mycket, Abico. mycket bra beskrivning av problemet.
fast har jag en gång stängt av datorn är det sällan att den går igång igen. däremot kan jag läsa en bok per natt. så det blir lätt att jag somnar vid 6-7 på morron, nu när jag är ledig iaf. sedan får jag nöja mej med 3-4
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

hah bra beskrivning Hanna!<3

Jag surfar runt mest. Men ska ta slag i saken och kika på en dålig film nu och se om man somnar :-)
Audiatur et altera pars
Suddar !

#14: Suddar?
Audiatur et altera pars
Natt sudd
Jag målar ibland så det är nära suddet, annars blir det nog tv surf och lite skönlitterärt
Ska starta en ny tråd nu om huskurer mot nattsudd.

Wiizy och Lina, ni är ju bara 12 0ch 9 år…enligt er pres. Om jag var er förälder hade ni fått släcka datorn för länge, länge sedan!!
Hur kommer det sig att ni sitter uppe så sena nätter? Kan inte bli något bra skolarbete?
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

#18 - sköter skolan UTMÄRKT… ;) alltså, vaddå… om man ligger 4-5 timmar o inte kan sova måste man ju göra NÅTT å änsen sitta vid datorn som kolla på Tv… jag sover åtminstone nått å sköter skolan , det är huvudsaken enligt mig. :)
Behöver sömntabletter… =/

uhm läser elller degar vid datan haha

Ofta har jag datatid långt in på nätterna..det är så att min son är speltokig! Och då är ofta datorn upptagen här när han inte är i skolan..man orkar inte tjafsa..så det har hänt många gånger att man inte ramlat i bingen förrän mellan 2-halv tre på natten..