Ny här och vaken
Var är ni alla nattsuddare?
Jag är förvånad över att ni sover och ni gör ju era inlägg i detta forumet mitt på dagen, hallå är ni slöa eller!
Ja ja detta är mitt första inlägg här och jag är så besviken att alla sover 

jag är defenitivt vaken, min akutkatt har fått värkar och ska föda ,, mina egna kissar är galna så jag har henne i mitt sovrum, hon piper hela tiden, så nu är jag med uppstressad så jag har ont i magen,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

#1 håller tummarna att det ska gå bra =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

#2 Tackar. just nu ligger hon gämte mig och tokspinner, men hon har ränt fram o tebax mellan garderoben jag bäddat och mig sedan 8 i kväll,,har aldrig varit med från börgan av en födsel så jag e nervig jag med,,

Vi sover inte. Vi bara tittar in med jämna mellanrum :-)
Håller tummarna för kattförlossningen här hemma.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#4 Tack Åsa jag behöver massa tummar, hon har ju aldrig fött innan så hon vet ju inte heller riktigt vad som händer, och innan jag portade mina egna från sovrummet, gjorde hon ALLT för att få stöd från dem,, mindre uppskattat, de acepterar henne,, men glöm att de tänker umgås med henne, tycker så synd om henne, hon kröööp fram till dem alla och ville pussa dem men fick bara fräs tebax,,, lite synd om mina med, jag var ute i köket nyss,,, där sitter de i samlad trupp och vägrar gosa med mig!!!!
är oxå vaken, lyssnar på min stora idol, som tyvärr avled förra året i dec :(( så nu är det så tyst om honom. :((
Sessan1

Sessan1 vilken är din idol då?
_**/Mvh Anne
Sessan 1 har väl somnat till dessa ljuva toner.
Undra hur det går med kattbäbizzarna det var ju igår det.

Ja jusst det. Hur har det gått med kattbebisarna
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Blidde en liten bäbis framåt morgonen och ett ofärdigt foster, fortsättningstråd finns på hittekatter i fokus,
#8 NÄ Jag har inte somnat :) Är ingen morgon människa dessvärre, så jag sitter mest här på eftermiddagar och frammåt.
Anne_N, ja du, min stora idol är faktiskt: Thore skogman. Han blev ju bara 76 år. Han har vait min idol sedan: -60 talet. Så nu får jag bara lyssna till hans musik som fortfarande lever kvar :):)
Hallå sover ni då?? ingen som vill skriva här :( Har ni somnat redan? Kl är ju bara: ca 16.00

Det är nog för tidigt för nattsuddande =)
_**/Mvh Anne
#13 jaha det kanske det är :) Trodde att det inte var ngn här inne överhuvud taget :)
Verkade så tyst!

#14 - NATT sudd vettu… här samlas nattmänniskor, dom sover säkert vid 16.00… ;-)

eller sitter å käkar frukost kanske? =)
_**/Mvh Anne

eller jobbar
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
mm förstår det :)