hoppsan
här sitter man på iFokus och tappar bort all tid. läser och läser, och skriver lite. och så råkar man sitta rätt länge på en och samma sida. och hoppsan, så tittar man på senaste inläggen och på hela första sidan är det man själv som skrivit det senaste inlägget… lite pinsamt.
någon som känner igen sig? är det bara jag som tycker det är pinsamt? vet egentligen inte varför det är pinsamt. ska väl inte synas för mycket :P
på bild, gammal bild på solnedgång. vilket det inte är nu. men ändå
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Snygg solnedgång.
Men att du är den som skrivit de senaste inläggen på hela första sidan det tyder ju på att du är aktiv. Inget att skämmas för. Möjligen vara lite stolt över. En aktiv medlem är alltid trevligt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

det är positivt att vara aktiv : ) ja känner att jag har lite att ta igen nu efter sjukhustiden : (

#2: det är skönt att ha dig tillbaka. Men snälla sköt om dig nu och vila och sådant.
Audiatur et altera pars

#3 - SJÄLVKLART : ) . gör jag väl alltid 

#4: Nej du gör ju inte det.
Audiatur et altera pars

visst är det en fin solnedgång! sånna har vi här nere på österlen vetni. :P ingen jäkla skog här inte.. eller jo, ni ser där, en liten bit från solen, halvvägs till vänstra änden av bilden, där är en skog! :D
Har du varit på sjukhus? hur kommer det sig? hoppas du blir bra snart :)

#5 - jo, men jag vet aldrig när det är stopp
#6 - Mkt vacker bild : )
Mjo, har klämt en nerv i ryggen tror dom, har förlorat känsel / kraft på vänster sida . mest i Benet, så kan inte gå så mkt… Sen fick jag ligga kvar för att inte ett enda av mina värden var bra….
Men jag blir nog bra snart igen : )

oj. klämma nerv i ryggen låter verkligen inte frestande. läskigt!
krya på dej ordentligt nu!

#8 - jooo för faen ; ) håller på för fullt : ) HAHA ;P
tack så mycke : )