Host, host
På ett sätt är det lite små mysigt att vara förkyld tycker ^^ Mysig hes röst, lite snorig och allmänt go i huvudet som är fullt med snor dte också :P Men nu har jag suttit här å hostat i en timma eller nått och kan inte sluta *murmel*.
Skulle väl kunna gå och lägga mig, kommer hosta i tjugo minuter innan jag dör bort och sedan vaknar jag hyggligt glá imorgon igen.
Men hostan är en bra ursäkt när någon frågar varför jag inte sover om nätterna. "Jo, jag hostar så hemskt, förbannade förkylning… Satt uppe och ugglade hela natten." Att det sedan är så att jag hittat flera intressanta sidor som behöver utforskas behöver ju inte dom få veta…
Fast nu ska jag nog sova ändå.
Godnatt på er, oavsett om ni tänker uggla på nätet hela natten eller ligga och sussa.
- Hanna
Hanna
Usch, låter inget vidare. Krya på dig!
Och sov gott, blir nog sängen strax för mig med… Sviker er ännu en natt, har vart en massa tidiga mornar för mig ett tag nu, och en del kroppsligt arbete på dagarna, så jag är faktiskt trött vissa kvällar..! :O
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Sov gott på er, ska med försöka sova…
Men har så sjukt ont i ryggen…. : (. Har inga pengar till att hämta ut min medicin : ( .. Då sista pengarna gick till katterna : (
Men ligger man rätt och somnar fort som faen så borde man överleva : )

Kan du inte få medecinen på faktura?
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
Man kan bli "trött" på förkylningar
Det är min andra i vinter, men sitta inne och mysa är inte helt fel nu när det stormar regnar och blåser.