Vakna?
Någon som är vaken och vill prata med mej? Jag vill/kan inte sova som vanligt.. När kl. börjar närma sej sex är det okej att sova. Msn nån?

Jag är vaken och alert. Eller okej, vaken i alla fall. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Det är bra att någon är vaken :) Jag känner mej inte så ensam då :)

Ja :)
Hittade denna nattsudd idag så, jag har inte varit medlem så länge..

#4: Då passar jag på att hälsa dig välkommen hit.
Audiatur et altera pars
Välkommen Ebba_liten :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Tackar tackar :) Jag vaknade vid halv 6 i dag.. så jag lär nog vara inne länge idag..

#7: Är det inte nu det är dax att lägga om sovtiden så du orkar med skolan när den startar på torsdag?
Audiatur et altera pars

Åsa - försöker du bli av med oss alla :P HAHA genom att säga åt oss att ändra våra sov tider :O

#9: haha, nejdå. Jag vill så gärna prata med er. Men vis av mina egna sömnproblem så vet jag att kroppen inte mår bra av det. Och jag är bara rädd om er ju. ;-)
Audiatur et altera pars

#10 - Jaha :P det är så det låter, men du vet, loggar jag inte in på 2 nätter så kan du ju börja ringa :P tills des, iiiiingen fara :P

#11: Hmm, svårt att ringa utan nummer. Men ett bra förslag annars. ;-)
Audiatur et altera pars

#12 - hah aaah ! :P De är sant ! . jag va skit nära på att ringa dig här om dagen !
men backa i sista sekunden !
Så då hade du haf tmitt nr :P
Ursäkta att jag inte hört av mig på några dagar :( Har haft min "dumburk inlämnad för översyn av ljudkortet, så f.o.m torsdag så kommer jag att vara mera här oxå
Tass på er
Sessan1

#14. bra bra bra . det är ju bara 1 dag kvar ; )

#13: Men gumman, varför ringde du inte? Jag gav inte ut mina nummer för att du skulle ha dem som prydnad precis. det var meningen att du skulle använda dem. Och jag menade vad jag sa åt dig, Jag finns här om du behöver mig.
Kramis
Audiatur et altera pars

#17: Nejdå här sover vi inte. Bara liiite okoncentrerad ibland. ;-)
Audiatur et altera pars

åsa sover jämt! =)

Och Tina kan inte vara snäll.
Audiatur et altera pars

men åsa,
eftersom du inte kan börja och vara snäll, hur ska då vi som är yngre än tant kunna vara det??
Tanter skall ju föregå med gott exempel ju….

#22: 
#23: Väääldigt sent i livet om man frågar mina barn eller Tina. Dock om man heter ÅsaF så räknas man som tant tiiiidigt :-)
Audiatur et altera pars

#25: haha, nej du slipper nog den kategorin :-)
De illrar som lever mår bra. Miste ju min älskade Bella den 1 januari. Så det är lite tungt fortfarande.
Audiatur et altera pars

#18 - Tack.! Men en dag så kommer jag nog det, för nu har jag fått nog ! .

#28: Ja du vet vart jag finns.
Audiatur et altera pars

Hej! Här är jag igen :) Jag har inte ftt ordning på sovtiderna än.. idag på morgonen fick jag nästan panik för att jag inte kunde somna. Jag kände att jag snart blir knäckt om jag inte får normala dagsrytmer :(

Åsa-jag går inte i skolan.. pluggade komvux tills för ett tag sen då jag fick hoppa av för att jag inte kunde sova på nätterna :(
Hoppas att ni mår bra :)