Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 145 ggr
Ciiviic
0

Snacka om slutkörd.!

jag är helt slutkörd ! fattar inte att jag själv säger det…

Mitt huvud dunkar  i hundra ååh jag fattar noll. Är det nån som kan tala om för mig vad tusan det är för veckodag ?! .. Jag vet knappt vad jag heter nu för tiden … Idag ringde dom från jobbet och fråga om jag kunde jobba, jag sa ja, 10 sec senare glömde jag de, sen ringde dom och fråga vart jag tagit vägen !

GE MIG NÅGOT SÅ JAG KAN SOOOOOVA ……..

äääsch , börjar klockan nio imorgon, dvs jag kan sitta uppe till iallafall en fem, menar van med 2 timmars sömn nu ! *pust*

Råd på hur man ska orka med imorgon ?! jag tror jag ska till skolan , jag  hängde inte med vad läraren sa.!? ääääääsch !

vad har ni gjort idag ?!

Wiizy
0

HAHA vart i skolan å sen niget vettigt. =P

Ciiviic
0

Jo men de är vettigt, man lär sig ! Tror jag :P

AnneN
0

Har varit på registrering på skolan och börjar på måndag, men det vart en massa strul med mitt schema så syon fixade lite med det och sedan då jag kom hem så ser jag att det vart jätte mkt fel iaf!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ciiviic
0

Uschi va drygt : (  hoppas det löser sig

Angelclaw
0

jag har sovit fram till 14:00 ungefär, sen åt jag lite, tog en promenad och åkte med brorsan till affären, sen hem med matvaror, och sen till mina föräldrar. Och nu sitter jag här på jobbet!

Trist att det strulade för dig Anne :(

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

AnneN
0

#4 jo det hoppas jag med. Tänker åka en timme tidigare till skolan på måndag och få det fixat, har en bra syo som faktiskt lyssnar och bryr sig om vad man säger =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Faxlin
0

Usch låter så jobbigt för dig med sömnen Ciivic. Men att du börjar må som du gör är kroppens sätt att protestera mot sömnbristen.

Trist med tjaffsande scheman Anne.

Men som sagt var, man lär sig av att gå i skolan i alla fall. ;-)

Själv har jag mest sprungit runt och försökt fixat saker till yran idag. Men allt har gått fel.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ciiviic
0

#7 - jo men kan inte sova…. går inte, bara mardrömmar och annat skit !

vilken yra ? varför gått fel ?

Faxlin
0

#8: Fy sjutton, mardrömmar är inte roliga.

Yran är en utställning som jag arrangerar. Och just nu så knasar det med en lokal som jag tänkt att vi skulle ha. Så det känns inte så positivt just nu.

Audiatur et altera pars

Ciiviic
0

#9 - Oj låter inte bra : ) men de vet jag att du fixar : ) du är ju Åsa : )

Faxlin
0

#10: haha, skoj att du tror på mig :-)

Audiatur et altera pars