Mitt i natten 7/1-08
Hej hopp! =)
Någon vaken…=)
sitter här och bara sitter…*S*
Håller på och beställa trädgårdsplantor, och så ska jag beställa garn. Tänkte och få en sommar tröjja stickad till mig.
Vad gör ni?

Jag sitter och snickrar på inbjudningen till utställningen jag arrangerar. Så det tar sin tid.
Sedan är det alla andra förberedelser med yran som tar tid. Och ommålning av sonens rum.
Men jag är vaken i alla fall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Åsa nyp mig hårt i armen den dagen du är vaken….vi har snackat om detta förr att du jämt går i kåma! =))

jag tycker du har målat detta rum nu i tre dagar, har han ett rum på 240 kvadrat, eller nått??
Mohahahaha…..

Nejdå, inte sååå stort rum. Men skiten ska målas i två olika blåa färger och dessutom så måste jag måla flera lager. ;-)
Audiatur et altera pars

herre gud….har ni tapetserat med vettexdukar…verkar gå åt mycket färg … =P

Nejdå, men vi har massor med tapet under. Och å har jag inte köpt en skitdyr färg heller. Så det tar fler lager färg då :-)
Audiatur et altera pars

Sitter här och istallerar Prov på photoshop ;)

#7: Då kanske du kan visa något du gjort där i sedan.
Själv ska jag gå och lägga mig då yngsta dottern precis vaknat.
Audiatur et altera pars

ja, små barn ska ju lägga sig tidigt…mohahahaha

8# Jadå

Tina blir det inte lite väl varm med stickad tröja på sommaren?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

trudellu : )

jag sitter här på iFokus och så lyssnar jag på musik. känner att jag borde gå och lägga mej, somnat vid 6 på morronen några dagar nu, kanske ska ändra på det.. 
imorgon ska jag till ystad och hämta väskan som jag skickade från skellefteå med bussgods, det tog ett tag för den att komma fram :P men väntar man på något gott… och jag längtar efter mina favoritkläder, runor och keramikgrejer. :)
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

#13 - ska vi bilda klubb :P jag har 2 viktigta möten framför mig och fasar för att missa båda : ( . måste vända tillbaka mitt dygn men känner mig lite seg nu , så kanske somnar snart, så ska försöka gå upp ap tidigt : )
Jasså ? vill med vänta på något spännande : ( ….

# 11
tänk dig en sommar kväll, du har bara linnet på, en stickad tröjja kan göra susen, när det blir lite kvälls blåst ute….=)

klarar inte ens av att ha stickat på vintern för att det blir för varmt
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!