Jag är här i alla fall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Här är jag =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
tjohoo
Hejsan!
här sitter jag vid datan.

Här kan man inte somna xP
Jag sitter också här och kvällssuddar. Lite måste man ju få fuska, eller hur? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

hmm, så ni fuskar ni. Men jag är i alla fall här på natten jag :-)
Audiatur et altera pars

7# Jag skrev inlägget klockan 03:27 xP

go kväll
Godkväll :)
Gjort nåt trevligt under dagen?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Nja…. de vet jag inte :P… legat på soffan..
skulle ha delat upp massa saker tillsammans med mitt ex idag här hemma . men idioten hade inte mage att komma hem. har inte kommit hem än… men enligt mina vänner så va han hos en tjej..
så kommer bli liv i luckan när han kommer hem…
Själv då??

Jepp ;-)
Vart med min bästis idá x) Lägger ut bilder imöraa
Vi hadde jätte roligt >;) Vi flumma myckeet haha x'd

#17 - OJ OJ.. jadu.. de gick som han förtjäna om man säger som så, de sista jag behöver just nu är han som pajar mitt liv ännu mer, även om han vart helt underbar innan, men tror lilla gubben här börjar visa sin rätta sida…

jag är här ^^
Jag är här
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jaaaag med … fast iofs… jag är en data nöööörd

Haha x]

Jaa :D Wooohoo more people :D …
Fast jag ska väl snart ta mitt piller jag fick av farbror doktorn..

ohh, en hel del här.
Vad har ni gjort idag då?
Audiatur et altera pars

Åsa - Du får komma in runt 1 , så folk ser att du är inne :P
annars typ drar ju alla :P

Okej jag ska bli bättre på att komma in tidigare :-)
Audiatur et altera pars

jaaa absolut :P … börjar bli lite dött här inne.. :'(…
Alla har rymmt

Meehhh, jag är ju här. ;-)
Audiatur et altera pars

jag med :D:D::D:D
Jaaah eeh häääj!

Wooohooo de är folk inne på nattsudd :D
man blir ju riktigt glad :D

haha, ja det är skojigt när vi är några här samtidigt.
Audiatur et altera pars

jaa absolut, men de finns en liten ÅSA som inte tycker om att vara här samtidigt som en annan : (

haha, nehe, jag är ju såååå här. Bara ni som rymmer när jag kommer in. Tror att Alex måste skaffa sig en ny Medarbetare. Då kanske ni är här mera :-)
Audiatur et altera pars

haha :P neeh du måste komma in lite tidigare :P så kanske de känns lite roligare att vara inne : )
( men nu tänkte jag gå och försöka sova, räknat ut att jag sovit typ 7 timmar på 3 dygn.. så min kropp mår inte riiiktigt så bra, men blir väl så när man inte är sig själv :S )

#35: Ja mår man dåligt psykiskt så slår det på sömnen tyvärr. Vet precis hur det är. Funderar själv på att ta en macka och mysa lite framför en film eller något sådant en stund.
Audiatur et altera pars

#36 - ska jag vara ärlig vet jag inte va jag känner, känner mig lite som mig själv, men är inte mig själv, kroppen är helt väck oh mitt huvud ligger kvar där jag lämnade det… så vette tusan, vet inte riktigt hur jag ska orka med något :S..
ja de låter ju helt underbart, mat över huvvetaget, funderar på att laga mat imorgon : ) . så man får i sig mer än 2 mackor om dagen

Du skulle nog behöva prata av dig för att må bättre. Det är inte humant att behöva gå igenom det du gör. Så det är inte konstigt att du mår dåligt. Bara så ledsen att jag inte kan hjälpa dig.
Ja, här har jag smällt i mig en salamimacka, men jag hoppade över filmen och fastnade här i alla fall:-)
ifokus är farligt. Sedan sitter jag visserligen och håller på med förberedelserna för utställningen också.
Audiatur et altera pars

#38 - Äsch. så länge jag håller mig stark ifrån fel grejjer är jag glad, nog för att de vart nära visa dagar här, och massa tårar , och man bara vill säga adjö, men måste hålla mig stark.. Kan inte vika mig nu när jag har 3 syskon som är nere..
Åsa - Du är en super go människa belive me : ) ..
jag tror inte de finns nån som kan göra någo just nu .. om jag ska vara ärlig..
Ja iFokus är farligt… vääääääldigt farligt.. : ) ..

#39: Nej det är väl så att man inte kan hjälpa dig tyvärr. Men jag ställer upp och lyssnar om du behöver prata av dig någon gång. Oavsett när på dygnet så finns jag här.
Se till att söta om dig.
Audiatur et altera pars

Åsa - Du är bara för underbar :D … Tack : ) ..
Belive me , det ska jag allt göra : ) Efter regn kommer solsken : )
Men nu orkar inte mitt huvud mer, natt natt

Natti natti med dig. Sussa gott och sött. Vi syns på sajterna någon annan natt:-)
Audiatur et altera pars

Godmorgon ;)
Jag!! ^^

kan inte sova x'd ´`´` inte trött

jag har gjort massa hemskt idag :O jag skäms över mig själv

Jag är här med.
Men Ciivic, vad har du gjort som du skäms över? Tror inte alls det kan vara något farligt.
Audiatur et altera pars

heheh jooo , belive it.. har kommit fram att jag är min mammas lilla följetagare, tappat bort min kamera, min mobil, mitt liv
allt är trasigt, tårarna bara rinner… de har dom gjort dom senaste timmarna… kan inte sluta gråta.. har klippt av mitt låååånga blonda hår, nu är de kort och möööööörk brunt. vad är det som händer med mig ??????

Usch lät inte skojigt att du tappat bort både kamera och mobilen. Och det där med mobilen det brukar vara så att ma bara har nummren inlagda där.
Men ditt liv finns kvar. Så det har du inte tappat. Du behöver bara få ordning i det gen. Eller okej, det är inte så bara. men det går.
Har du både klippt dig och färgat håret. Vilken förändring. men kan det kanske vara så att du verkligen behövde den förändringen.
Audiatur et altera pars

Neeej, men vet att min mamma kommer bli så besviken då jag fått båda av henne..
jag vet ärligt talat inte om vart jag har mitt liv längre.. jag orkar verkligen inte mer med det längre :'( . tårarna rinner varje kväll när jag somnar, varje morgon när jag vaknar… jag vet inte vad jag ville med denna förändring, känns skit iallafall, saknar mitt hår, fattar inte vad jag gjort.. uppror kanske ??

Ja det låter som ett sätt att undermedvetet säga att nu är det nog. nu ska det bli ändring. Tyvärr gör man det på lite tokigt sätt ibland så det blir fel för en själv. Men försök trösta dig med att håret kommer i alla fall att växa ut igen.
Blir så ledsen när jag hör hur jobbigt du har det. kunde jag ta över lite av din sorg så gjorde jag det.
Kramar i massor
Audiatur et altera pars

Åsa nu ska du få höra - eller ja resten med, ända tills jag va 12 år så fick jag ALLT, min pappa gav mig allt jag ville, när jag va 6 år så hittade jag min mamma avsvimmad i hallen när hon va höggravid, kommer ihåg de som om de var igår, de va då allt igentligen började, när jag va 13 år så va min pappa med mig och shoppade, när vi sa adjö pussade han mig i pannan och sa att han älskade mig, aldrig sett han sen dess.. min mamma träffade ny, jag började röka och supa, men de räckte inte för att pappa skulle komma tillbaka, och då började jag med droger, höll på med de i 4 år, jag har slagit mina systrar, min mamma, styvpappa, utan att vara medveten om de, gjort massa hemska saker, sen slutade jag med drogerna och allt, träffade mitt "ex"… inte sett en drog sedan dess. min mamma och jag va tajta innan pappa stack, nu är vi typ som , kan inte förklara de, jag har liksom ingen vuxen att vända mig till. saknar min mamma, saknar min pappa, saknar en vuxen.. jag känner bara att jag måste vara stark för mina systrars skull. men jag orkar inte, jag gör verkligen inte de.. jag är inte den glada och skrattande liinda. jag vet inte vem jag är längre, gamal avdankad narkotikamissbrukande dotter till en alkis… känns pisst, vill lämna denna stad och börja om :'( faen tårarna bara rinner, jag oooooorkar inte mer.. varför .. kan inte allt bara bli bra igen.. inte för att de någonsin vart de, tänk dig att bara få känna glädje en hel helg… utan att känna oro och hat.. faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaen
förlåt….

Inte förlåt gumman.
De som felat i ditt liv är dina föräldrar, speciellt din pappa. Inte du. Det du gjorde var följder bara. Och du har tagit dig ur det.
Behöver du annat att tänka på, behöver komma bort. Bara hojta till så kan du komma hit, när du vill. Familjen är stor, men de är snälla innerst inne :-)
Kram på dig
Audiatur et altera pars

aaah shit… det är så mkt, att jag inte orkar mer… faen allt är skit, saknar min mamma min pappa mina syskon..
NU har jag tagit sömntablett. måste sova….
så jag inte gör något jag kommer ångra.
tack ÅSA . du är guuuuuuuuuuld <3. kom ihåg det.

Ja försök sova vännen. Och inte göra något dumt. Bättre då att du hojtar på mig. jag kommer, jag lovar.
Audiatur et altera pars

ARGH, jag fuskar ;) Men min kamera är borta!

Nu ikv är jag här :)

:O Halllllloj :D

Hej, jag är oxå här :D
mhm.. jag hade sönder datorn jag fick i studentpresent av mamma o pappa, o ja vet hur dålig ekonomi dom har, o jag har inte råd att laga den… fy fan vad jag mår dåligt för det. känner mej så otacksam. får sånna här fina grejer ibland och det betyder så otroligt mycket…
jag och min bror är så lika. vi har sönder grejer hela tiden när vi blir förbannade. tänker och känner på precis samma sätt då.
man gör dumma saker, man skäms, men så måste man ta sig upp från de igen. så förbannat svårt bara. ännu svårare att förändra sina tankegångar och beteende.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Godmorgon ;)

Redan? Snacka om morgonpigg… :)

Japp, här blir det morgon snabbt ;-)
Audiatur et altera pars