Haft ett trevligt nyår ?
hade alla góa människor ett trevligt nyår ?!
Gjordes det något roligt kanske ?

Det togs lugnt, pga att vi båda vart sjuka och så även min bästa polare så hon och hennes kille var här och vi åt gott och drack vars ett glas skumpa och spelade star wars TP. Vi smällde iväg lite raketer vid tolvslaget också men det var så kallt så kunde inte vara ute mer än en halvtimme för händerna blev blå. Själv då?
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

Det vart ett lungt och trevligt når här hemma med familj och vänner.
I dag ska det enligt skrock vara en sådan dag att den speglar hur resten av året ska bli. Om det stämmer. Ja då kan jag nog gå och hänga mig direkt.
Kram på er alla från en ledsen och körd Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
jag hadde en helt ok nyårsafton. Hemma med kusiner och andra släktingar. Jag har en hel skön släkt och vi hadde jätte kul. Men det höll på att gå ricktigt illa när en av kusinerna tejpade fast en raket med maskeringstejp i brunen och dom flög åt alla möjliga håll :O
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW

Verkar som alla haft det roligt : )
Åsa - :O … varför helt slutkörd :(

#4 - hennes iller har dött.

:O du skojjar ????
Åsa - Beklagar verkligen sorgen .. :( …

#6: Tack.
Audiatur et altera pars

Hur är det fatt nu då?

#8: Illa, riktigt illa faktiskt. Mår så dåligt så jag trodde inte det var möjligt. Sprang och spydde på djursjukhuset för att det vart för mycket liksom. Och ja, det är inte bättre nu kan jag säga. Har smitit undan hela kvällen korta stunder till datorn. rökt och gråtit. Vill inte gråta inför de andra mer.
Ögonen svider och ja allt känns tungt.
Nu ska jag smita och ta mig en macka, sedan kommer jag väl hamna här igen.
Audiatur et altera pars

Meeen nej :( … men jag vet att den lillesöte sitter på andra sidan med alla sina kompisar och spelar fia med knuff :)
ååh man få grina : ) . det är tilllåtet : )
Ja du har en här som kommer vara uppe ett bra tag till : ) s¨du blir inte ensam : ) .

Tillbaka nu.
Ja vad hon än gör nu min lill tös, så önskar jag hon var här. Orättvist att världens snällaste iller ska dö.
Audiatur et altera pars

#11 - Absolut … Absolut ….
Får man fråga hur hon lämnade denna del? 

Hon dog genom en tragisk olyckshändelse. En hund fick tag i henne och skakade henne. Enligt veterinären fanns det inget att göra mer än att ge henne sprutan så hon fick dö snabbare. Nacken var buten och nästan alla ben i kroppen var ocks brutna. Så det gick inte att göra något.
Audiatur et altera pars

:O jag beklagar verkligen !!!!! *tom på ord*

Ja det finns inte så mycket att säga. Här är det bara tomt och tragiskt och allmänt ledsamt.
Audiatur et altera pars

Audiatur et altera pars

ja men det förstår jag verkligen. man bor ju inte så nära heller så kan ju inte precis komma och hålla dig sällskap med massa girltalk och godis heller : (
( söt bild : ) )

ÅsaF jag beklagar sorgen
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

#17: Nepp nu bor du fööör långt bort. Hade nog behövt både godiset och lite peptalk nu :-)
#18: Tack så mycket.
Audiatur et altera pars

Åsa - hmm hmm hmm … Godis kan jag styra, men vet inte när det kommer :P haha… De kommer med Sveas pkt :P
peptalk är alltid bra grejjs : ) . Wooohoo !
vet du vad du gjorde vid denna tid förra året ?

haah : ) ååh eftersom du är min idol så kommer jag nog vara samma lika, fast iofs så är jag ju redan det :S
oooups nu har klockan blivit så där mycke igen, jag som skulle ta och ligga i sängen innan 3 AHAHAHAH . jag tror jag måste sova, min tvätt tid börjar klockan sju . Får inte missa den..

haha, ja tänk vad tiden går. Jag ska vara och bråka klockan nio i morgon då min kompis inte fått sin lägenhetsnyckel. Lägenheten skulle varit tillgänglig för henne hela december. Jaja, i morgon tar vi och skäller lite. Sedan ska jag hinna se ut en fin gravplats till Bella ihop med Sanna. Och sedan ska vi ha begravning. Så visst skulle man behöva sova. Men hur gör man det? Ska nog funder alite på den biten.
Ps. Du kan nog välja en hälsosammare idol. hihi
Audiatur et altera pars

OJ , hoppas det löser sig , annars får du säga :
- Löser inte ni det här kommer Liinda att komma hitt och hoppa upp åh bita er i hälsenan *morrmorr*
Hoppas det blir bra på begravningen jag håller en tyst minut här hemma.
Nej du lilla Åsa - DU ÄR MIN IIIIIIIIIIIIIIDOL
hörs imogon natt om inte innan ! : ) InkInk

haha, knäppfia. Ja vi hörs säkert i morgonnatt. Sussa sött och dröm om småkryp.
Hmm det sista säger alltid min son till mig. Det är lite sött på något sätt. Även fast han vet att jag inte tycker om dem. ;-)
Audiatur et altera pars

Mitt nyår var helt okej :) Fick lite glöd i ögat av en raket och råkade ut för en olyckshändelse med en smällare. På något underligtvis fastnade den i fingret när jag tände eld på stubinen. Mitt finger blev ganska svart efteråt 
Råkade även sätta fast en raket för hårt så den kom inte iväg.. Istället "smällde" den på marken.. Hm, jag och raketer går inte ihop :P

#25 - Aah jag sov gott.
#26 - De är därför man inte ska smälla smällare, jag är liiiiiiivrädd för smällare.. Fast iår va jag nog inte det, efter en och annan öl för mkt :P

#27: Haha x) Jag gillar nog smällare mer än raketer, för vissa smällare surrar ju bara omkring lite på marken.. Jag har en tendes att råka fumla med raketerna så att istället för att åka upp åker de åt sidan .. 

Jag hatar smällare. De skrämmer djuren. Och gör så att grannungarna kan elda upp min brevlåda. Om ni tänker er en fyrverkeri tårta på 10x10 cm och placerar den i en plastbrevlåda. Ja då kan ni se min brevlåda framför er.
Audiatur et altera pars

#28 - Oj då ska man med andra ord inte stå nära dig när du skjuter iväg :P eller helst inte vara på samma område :P

#29: Uh, vilka jobbiga ungar!
#30: Haha, nej inte direkt. Det är därför jag förbjudit mig att skjuta raketer eller fiffla med stora smällare numera ;)

#29 - jag förstår dig…. här skjuter dom fortfarande, j*vla huliganer.. Fast dom som skjött nyss va vuxna
#31 - Det är nog det bästa jag hört hittils :P hehe

#31: Japp, men de hade inte räknat med att det var fart kvar i kärringen, så jag sprang ut i foppatofflor och hann se vilka det var. Och sedan togs det kontakt med föräldrarna.
Audiatur et altera pars

#32: Oh, här skjuter dem med, jag blir nästan galen o_o Brukar stå ute vid kaningården där de flesta kaninerna bor och muttra förbannelser, haha :P Nej men seriöst, en av kaninerna blir ju nästan tokig!

#33 - HAHAHAHAHAHAHAHAH jag kan tänka mig hur det ser ut .. HAHAHAHAAHAH .. Lilla Åsa goes bad woman .. HAHAHA
#34 - MORR MORR MORR MORR

#35: haha, sååå liten är jag nog inte. Men grabbarna har bett om ursäkt i alla fall. :-)
Audiatur et altera pars

#33: Tummen upp! 
#35: Ja, verkligen. GRR!

HAHAHA men Åsa, jag ser de framför mig !!!! HAHAHA
ut kommer en kvinna, det är bläcksvart ute, det enda som lyser upp är ett par foppatofflor … haha sen lite ord här och där som låter. HAHAHAHAHAHHA

#38: haha, ja jag såg nog rätt rolig ut :-)
Audiatur et altera pars

#39 - Tror du foppaskorna finns till min skyddsdräkt. tror nog allt att dom skulle passa GALANT !!!!

#40: Säkert, de finns ju till och med i rosa med röda blommor nu. ;-)
Audiatur et altera pars

hahahahaahahahahahahah
Lätt, min dark secret costume is ready for big giiiirl nights evening : )

det är läskigt med fyrverkerier. på festen jag var, där jag hade väldigt kul, var det som vanligt endel väldigt fulla människor (inget emot dom i sig) som skulle smälla raketer. och tror det var 3 på raken som inte åkte upp i luften… helgalet. och folk stårju bara några meter ifrån.
stackars, stackars djur som ska vara mitt i dethär. är glad att våra djur bor ute på landet, där det inte är lika mycket och framför allt inte så länge.
men om man bortser från oljudet och nedsmutsningen så hade jag riktigt skoj med människor jag saknade lite när jag var på solvik. men nu saknar jag dom där uppe istället :P man är då aldrig nöjd.
jag och mamma tog en promenad igår. stackars mamma höll på att dö när några ungdomar smällde smällare… fast jag förvarnade henne innan. inte lätt att bli gammal :P höhö
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Låter i alla fall som en riktigt trevlig kväll Hennum.
Audiatur et altera pars

Hennum jag spenderade nyåret med 2 solvikare =) Ida och Sonja + deras pojkvänner =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

ja de låter ju helt okej : )
Men usch Åsa, beklagar verkligen! Får man fråga vilken iller det var? :(
Själv har jag firat nyår i Bulgarien, i bergen på drygt 2000 meters höjd… Kom hem igår natt. Bodde på Peter Popangelovs hotell, om någon nu vet vem han är..? ;) I lyxsviten dessutom, alla rum var vanliga hotellrum, ett rum i liksom… Förutom vårat som bestod av två sovrum och ett jättevardagsrum. :P Och stor balkong ut mot skidbackarna. Svenska kungen har bott där bl.a.. ;)
Men det var väldigt trevligt. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Anne: hehe. vad trevligt. har inte pratat med sonja direkt men ida har jag pratat lite med, så hon vet jag är trevlig. ^^
Alex: det låter inte fel med nyår i bulgarien. och med en lyxsvit oxå… lyllos dej! :P
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

#47: Låter som ett underbart nyår. ;-)
Det var min minsting, lilla Bella.
Audiatur et altera pars