-weeeiii-
Jag ska på anställningsintervju imorgon :D:D:D:D
Sen ska jag träffa mina underbara vänner : ) Sen på krogen : )
vad ska ni göra??? Vad har ni gjort idag ????

HOHO vart är alla roliga nattugglor

Här är en nattuggla men om jag är så rolig vet jag inte :-)
Men det låter som om du har en super dag framför dig i morgon. Jag håller tummarna för dig på intervjun i alla fall.
Själv ska jag till svärmor med familjen och äta i morgon och hämta julklappar. Sedan ska jag iväg och handla hem julmaten.
Vad ska resten av nattugglorna göra då?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vad roligt, hur gick det?
Jag sitter här och är trött och funderar på att skutta i säng snart… Ska upp tidigt imorgon, till stallet på lite glöggfika. :) Och sen fixa iordning hos hästen så jag har det klart och slipper åka dit senare under dagen…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

vad mysigt ni verkar ha det. jag vill oxå dricka glögg, har nästan inte gjort det alls under julen.
imorgon ska jag få träffa min kompis nya hund, en omplaceringshund. ska bli spännande. vad heter nu rasen. f… retriver… gah, det är för sent! :P
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

hehee va roligt : )

#4: Är det en Flatcoteretriver de har fått hem kanske? De kallas för flatte lite kort och gott.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

jaaa, där var namnet. kom på det själv precis innan ja läste det… faktist! :P
men det blev inte av… de brukar va så me henne, funderar på att skita i henne, för vi bestämmer en massa men hon ser alltid till att det inte blir nåt. :/ men hon verkar pigg på det när vi bestämmer saker.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan