Underbart
Satt nyss och kände att jag måste vara den enda vakena personen just nu. Inget på tv o inget på nätet… När jag av en slump upptäcker denna trevliga sajt… Så hejsan alla vakena människor:D
"Chaos is a friend of mine."

Halloj : )

Ciiviic, sover du aldrig?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Joo :P jag sover….. eeeh…. jag sover :D …

haha, just det. Du sover aldrig :-)
Audiatur et altera pars

Åsa Åsa Åsa, du vet att jag sover massa : ) .. Sover ju typ hela tiden : )

hmm, tror jag inte alls på. För jämt när jag är här är du här .-)
Audiatur et altera pars

neeej neej neej Åsa , nu har du fått allt bakom flötet igen :P eller vad tusan det heter :P
men så ofta sitter jag itne vid datorn, O.o . iofs, vi är datanördar båda två, det är ju nästan så vi kan tävla. man ger varandra ett uppdrag varje kväll som den andra ska klara dagen efter.. Då kanske man frå lite mer att göra : )

haha, ja tänk, vi kanske till och med skulle få oss ett liv. ;-)
Hmm, om inte du sitter ofta vid datorn. Hur kommer det sig att det alltid är dig jag pratar med när alla andra knoppat in? 
Audiatur et altera pars

För att vi tror att vi sitter här ofta.. men i självaverket, så sover vi massor, för det slutar alltid med att det är du och jag som pratar, men vi sover, sen är det våra fingrar som springer iväg och knappar in vad vi drömmer för något, så egentligen lilla Åsa, så sover vi :D Så då kan dom inte säga något :)

Gör de :P :) . men han drömmer han med, eftersom du ligger där brevid honom egentligen :D *hihi*

haha, så måste det vara.
Audiatur et altera pars

Ja, dom lär sig aldrig, förstå vad du kommer få stå ut med mig när jag väl hittar en lägenhet :P Det längsta jag vart själv någonsin är en vecka i rad.. OJ OJ OJ

Ohh, det låter bara trevligt tycker jag.
Audiatur et altera pars

herre gud! Är ni fortfarande vakna?

haha, men Smex det är ju du med :-)
Audiatur et altera pars

Åsa - haha, får väl se sen :P
Nemen, en till koooompis : ) Hej hej
05.29 vad är det för tid :)) kl är ju nu 22.53 ca så deså :)
Tasskram på er

det är en tid man är vaken : ) pröva :P

Håller med Ciiviic :-)
Audiatur et altera pars

You go giiiirl :P