Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 997 ggr
Manfred2
0

Vad gör ni när ni inte kan sova?

Vad gör ni när ni inte kan sova på nätterna?

Alex
0

Beror på om jag vill sova eller inte.. ;) Men brukar väl bli datorn, alternativt telefonen… Eller lägger mig i sängen och lyssnar på musik.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Grodan
0

bygger hemsa, letar smajlisar (djust löv dämm), chattar, städar djurburar eller läser bok

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Faxlin
0

Sitter oftast vida datorn, eller läser eller broderar när jag inte kan sova. Eller så är det dunder gos med någon av illrarna. Vem som nu orkar vara vaken med mig.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Pehpsii
0

Wikipedia kan jag spendera mkt tid på. Eller diverse forum. Gå igenom allt sån man inte orkar gå igenom om dagarna när man kikar in

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

bubbelbubbel
0

datorn eller en film :D
men jag sover sällan på nätterna, eftersom jag vanligtvis jobbar, och helgerna, ja dom blir lite som dom blir, men framåt femsnåret är det rätt dött även här, så då blir det mest film om jag är vaken…

Leffe
0
Faxlin
0

#6: *Asg* Nu var u rolig. Knäppis där :-)

Audiatur et altera pars

MOTHERS_LOVE
0

Jag läser nån bra bok eller så  skriver jag till nån vän eller så  Mediterar jag o tar en kopp choklad o en smörgås.___senn kan jag oftast sova.

Maja
0

Läser, sitter vid datorn, lyssnar på musik, duschar..

Ciiviic
0

typ dricker vin så somnar ja :P

Jaag
0

Det blir en hel del dator :P   men jag kan åxå sätta mej å rita ett litet tag å mumsa på en mandarin  haha^^

Loveli
0

ja vad gör man… jag surfar på flashback, MYCKET intressant:) Käkar eller stör grannarna med hög musik…. (bor i villa) :) hehe

Wiizy
0

tja, är det skola nästa dag sätter jag på Tv:n ett tag, kanske äter något.

Är det på helgerna så blir det antingen film(Varför går allt bra på nätterna?) och sedan självklart brukar jag ju sitta vid datorn, ta hand om marsvinen om dom är vakna m.m. ;-)

Hawknestgrove
0

Går upp, låtsas att det är morgon. Klär på mig, borstar tänderna och äter frukost. Sätter mig INTE vid datorn. Glor på textTv. då brukar jag bli trött och kan gå och lägga mig igen

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

gogogo
0

ritar, läser eller sitter vid datan ;p

Cezix
0

lurkandes runt iFokus Oskyldig, film(datorn oftast), gosar med djuren som är vakna(trevligt med nattdjur som har samma dygnsrythm som en själv XD ), läser en Kalle Anka-pocket, bok, chattar på yim…listan kan göras lång…och sedan blir det några V, RB eller Color/Trocaderor dagen efter ^^;

Sidentass
0

sitter vid datorn när jag inte kan sova..är ofta på iFokus sena kvällar:-)

Linda72
0

Jag  sätter mig vid datan eller läser en bok, brukar ta en kopp varm mjölk oxå.

Sessan1
0

Hej sidentass, jag är ju inte medlem än på denna sida av iFokus, kanske skulle bli medlem här oxå:) Eftersom jag ändå är: nattuggla :) Ska tänka på saken. Sitter här ofta många timmar frammåt morgonen eller så. Jobbar man inte så behöver man ju inte tänka speciellt på att lägga sig vid ngn speciell tid.

Sov länge i dag eftersom jag inte riktigt känner mig i form just nu.

Tass

Sessan1

Faxlin
0

#19: Klart du ska bli medlem här med. Vi är ett trevligt nattsuddar gäng. även om vi ofta tycks gå om varandra :-)
men ibland har vi tur och hittar på att vara här samtidigt. och då blir det prat om allt mellan himmel och jord. det är det som är så skönt här inne. Det finns inget fast ämne att prata om. Man kan prata om allt liksom.

Hoppas du känner dig välkommen här och kastar dig in i diskussionerna med oss andra.
Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Starfall
0

När jag inte kan somna lyssnar jag på min mp3, brukar då lyssna på Nightwish, riktig livlig musik:) Men jag somnar av den;) blir typ bortdomnad i skallen eller nåt;) haha

Kramar//Carro

Sessan1
0

#20#   Åsa nu är jag medlem här oxå : ) Tog inte många minuter på att fundera. Ska bli kul att få  vara med här oxå. Nä jag tänkte mest på att jag är ju med på så måååååååånga ställen på nätet, så man hinner inte vara med överallt, men jag tog chansen iaf att gå med här, så får jag se vad jag hinner med. Kommer in här då och då iaf.   Man blir ju  "bekant" med folk på nätet och lär känna några iaf så det kan ju vara bra ur den synvinkeln oxå :)  Sidentass och jag känner ju varandra tidigare sedan några år tillbaka och har även träffats ett par gånger: ) Så jag är gärna med här oxå

kram på er alla