Jaha och lyssnar på dansbandsdax medan jag kollar på iFokus

Okej, kuuuul : )
Jag är typ onykter : )
Jag är väl inte heller helnykter Har varit på julmiddag med jobbet

Ofaen ; ) cooooolt . jag har främmadne men vill att dom ska gå, men vill inte säga de ill dom :P
spännande fler som är vakna, och någon onykter ser ja :P
www.blueberryhedgehogs.com

Nu är jag här. Just hemkommen från sjukhuset. Trött och slut.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#6 Något allvarligt?

jag sitter och lyssnar på musik och pratar med en kompis. är väldigt trött och sugen på att sova men har inte lust. saknar mina kompisar som åkt hem istället för att stanna här på skolan som jag måste.
aj, det låter inte bra med sjukhuset. hoppas det är nåtsånär bra med dej nu.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Jag säger i alla fall god natt nu

#7: Ja riktigt allvarligt var det tyvärr.
#8: Det var inte jag som behövde vård, det var min pappa. Han hade åkt på en stroke. Och är envis som en röd gris så trotts att han inte kunde gå som vanligt ens skulle han inte in. Så det har varit en jobbig natt. Men n är han omskött i alla fall och får vård.
Audiatur et altera pars
Nämen usch Åsa, det lät ju inte trevligt alls! Hoppas det går bra med honom.
Jag sitter och dricker tranbärsjuice i hopp om att lyckas bota min urinvägsinfektion… Egentligen borde jag väl gå och sova, sov väl bara runt fyra timmar inatt, i den mest obekväma sängen jag nånsin träffat på..! Hade ont överallt när jag vaknade.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Nej det är inte trevligt, och han är tyvärr sämre i dag. Så vi håller koll så de verkligenförsöker göra honom frisk nu i alla fall.
Hoppas du får sova gott i natt i alla fall.
Audiatur et altera pars
Sov gott till er alla som av en och annan andledning inte kan sova, och till ÅsaF hoppas din pappa blir frisk snart.

ÅsaF - hur är det med dig idag ???? ååh din fader, håller tummarna att allt löser sig.. på ett bra sätt…

ÅsaF - Om du vill skratta lite så säg till, jag har gjort ett föröks med pepparkakshus.. Som har gått lite mindre bra : (

#17: Ett gott skratt behöver man alltid. Fast jag tror inte jag skulle skratta åt ditt pepparkakshus. Dessa kan vara svåra att göra så jag tycker att alla som lyckas få dem att stå upp är duktiga.
Audiatur et altera pars

#18 - hehe belive me. det är ett under att det står upp :P
Kolla min blogg så får du se . Ciiviic.blogg.se

#19: Jag tycker ditt pepparkakshus var fint jag. Har sett mycket värre jag lovar :-)
men jag höll på att få slag inne på din blogg. Du vet de hundarna som du tycker är vidriga och allt det. De bara älskar jag. Så den bilden med små sötisar höll på att ge mig sag. Tur det var ett gammalt inlägg. ;-)
Och JA, de ska se ut så där när de är i den åldern. De växer i kroppen och benen med åldern :-)
Audiatur et altera pars

#20 - HAHA de är heeeemskt :P Ushci…
Neeeh uschi, dom raserna gå rinte att tycka om, enda rasen jag är livrädd för :( … men men.. HAHA de ser ju ut som små sketna tax ben :P

#21: Jag är enbart rädd för taxar jag :-)
Audiatur et altera pars

#22 - hehe, ja vi alla är rädda för olika saker…

#23: Ja och tur är väl det. Annars hade jag inte haft en massa hysteriskt skrattande vänner som räddar mig från taxar :-)
Audiatur et altera pars

#24- HAHAHAHAAHAHAHA

#25: Skratta du, emn tänk dig när jag kom gående på brukshundsklubben med två av mina dåvarande schäfrar och så komer det en med en tax och jag står och hysteriskt skriker ta bort hunden ta bort hunden. Ägaren till taxxen tyckte det var hysteriskt roligt så han släppte taxen närmare mig ända tills jag konstaterade att jag bussar hundarna på den om den kommer närmare. Då först tog han undan sin tax. Men roligt hade de åt mig i alla fall.
Audiatur et altera pars

#26 - HAHA förlåt att jag skrattar, men jag kan verkligen se synen framför mig : ) . HAHA

#27: Det är lungt. Jag fick höra från många att det såg komiskt ut. Och inser nog det komiska i hur det ser ut också. Men det är inte komiskt när man står där och är maniskt rädd dock. Men i efterhand kan jag skratta åt det.
Audiatur et altera pars