Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettom-nattsuddifokus
Läst 573 ggr
Alex
0

Välkommen till Nattsudd!

Nu är sajten lanserad, och har redan 59 medlemmar! Jättekul!

Tipsa jättegärna era vänner om sajten, så vi får så många som möjligt att prata med om nätterna. :)

Så kommer jag bygga upp sajten lite efter hand, när jag ser vad som behövs och ni är självklart mer än välkomna att komma med tips till mig! Hoppas ni ska trivas!

Alex, sajtvärd

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Alex
0

Förresten, presentera er gärna i den här tråden också, skulle vara trevligt. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

StefanW
0

Har skrivit lite på min personliga sida: StefanW Sedan kan jag utveckla det mer om någon är intresserad!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

V-lang
0

Ja mitt nick här inne är V-lang men alla känner mig som Lotta, vill ni veta mer så är det bara att fråga…jag svara så gott jag kan ;)

Ulla
0

Jag är litet periodare. Trivs bäst på natten, men ibland måste man sova också, det är bara att acceptera. De nätter jag är vaken kommer jag att titta in Glad

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Alex
0

#4 Precis, det gäller faktiskt även mig som Sajtvärd kan jag säga.. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

miss-piggy
0

hej, vet inte vad jag ska säga som jag inte skrivit på min sida.

Svårt att varva ner på kvällarna, har en nedvarvningssträcka på ett par timmar när det är som värst och det är efter alla andra gått och lagt sig (hundar och sambo).

Kramar och vi höres

Jag ska bli smal, rik och vacker!

Faxlin
0

Ja jag hittade ju hit innan lanseringen. Och ar väl egentligen inte så mycket att berätta om mig. Vaken ofta om nätterna i varje fall. :-)
Så sajten passar mig som handen i handsken.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Pehpsii
0

Äntligen! JAg som jobbar till sent på natten och aldrig kan somna före 4!

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Smex
0

Tror att jag har en sömn-sjukdom. Ibland sover jag dygn och ibland så är jag vaken en massa dygn. Nu har jag kommit in i att vara vaken jämt.

Men det mesta står på min sida föresten. Heter Carro egentligen och håller bara på med mina illrar och pållen.

heliotropes
0

Hej! suddare!! Eva heter jag,min presentation  om mej kan ni läsa på min sida:)

Nu är jag med här också,är redan med i en del andra iFokus,men jag är ofta den som sitter själv till slut för de andra går och lägger sig.Jag har alltid varit nattuggla,det sitter i generna:)

Försöker ständigt jobba med att vara "normal",men det funkar sällanSkrattande.Är lite tokig,men inte tokigare än att jag vet om det,(så det är nog inte så farligt:)))

Ser att det är väldigt några som har presenterat sig på denna tråd,så kom igen:)

Eva // medarbetare på Perser

Faxlin
0

#10: Välkommen hit, fler nattsuddare är alltid välkomna här :-)

Audiatur et altera pars

heliotropes
0

Tack!!!:)))

Eva // medarbetare på Perser

Karkkainen
0

Skriver jag också, lite efter ;)
Jag heter Cattis, håller oftast till på mode, hundar, ridsport men brukar smyga lite på foto, hästfoto, bildredigering m.m. också. Orkar inte skriva så mycket mer :P Står lite på min press tror jag.

mallanz
0

Hur blir man medlem?

Jag är medlem sedan tidigare på hamster iFokus och undrar om man ska göra nåt för att bli medlem här? Eller är det bara att skriva? :P

Förlåt för dum fråga Generad

xo xo Malin ♥ Gizmo
    hänger mest på Bichon då jag har en Frisé

kerstinjoh
    0

Kerstin heter jag som väl syns på min Avatar. Just nu är jag en ofrivillg nattsuddare. Naturligtsvis är det Alex som har lurat hit mig.

Nattsuddet beror på att jag är sjukskriven och då är det inte svårt att vända på dygnet. Glad

Faxlin
    0

#14: För att bli medlem så trycker du längst ner till höger under mina sajter. Där står det Lägg till sajten bland favoriter eller något liknande :-)
    Då går det snabbare att komma hit med för dig sedan. För den här sajten hamnar som svart i listan och högst upp med dina andra favoritsajter.

Hoppas du förstod hur jag menade, om inte fråga igen :-)
    Mvh Åsa

Audiatur et altera pars