Historier
Efter en natt med mycket sex ser mannen ett fotografi på en annan man på hennes sängbord. Han blir lite orolig och frågar:
- Är det din man?
- Nej, så klart inte! svarar hon, och kryper närmare.
- Är det din pojkvän då? fortsätter han.
- Nej, absolut inte! svarar hon och nafsar han i örat.
- Är det din pappa eller bror då?
- Nej Nej Nej, svarar hon…
- Men vem fan är det det då?
Då svarar kvinnan:
- Det är före operationen…!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
När tänker männen som bäst?
Efter många år av forskning har man äntligen kommit fram till hur det egentligen ligger till…
Alla resultat visar på att männen tänker som bäst när dom har samlag…
Hur kommer det sig undrar man?
Enkelt, då är ju kabeln kopplad direkt till huvuddatorn där all intelligens finns…!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Tidigt på julaftons morgon ringer telefonen hemma hos föreståndaren för Systembolaget i Sundbyberg. En herre frågar korrekt:
- Jo, jag undrar när ni öppnar butiken?
- Det är ju som ni kanske vet julafton i dag, och då har vi stängt, blir svaret.
Nästa morgon ringer telefonen igen och samma röst frågar lite mindre korrekt:
- Unnrar alltschå när ni öppnar idag?
- I dag är det ju juldagen, svarar föreståndaren med tillkämpad artighet, så vi har faktiskt stängt idag också!
På annandagen morgon ringer det igen och samma röst, fast nu ännu ostadigare, frågar:
- Jo, goa föresctåndaren, en annan unnrar alltschå när ni öppnar egentligen?
Föreståndaren blir jätteirriterad och svarar barskt:
- Nu har ni ringt och stört mig varenda dag under julhelgen och vi har faktiskt stängt idag också. Men i morgon kommer jag och öppnar klockan nio och då ska jag se till att ni personligen blir insläppt.
- Inschläppt? Jag vill inte bli inschläppt. Jag vill bli utschläppt!!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
En kvinna gick i skogen när hon plötsligt snubblade över en oljelampa. Och när hon gned den så kom naturligtvis en ande fram.
"Får jag tre önskningar nu?", frågade hon.
"Nej, svarade anden. På grund av de dåliga tiderna och devalvering och global konkurrens och sån skit så får man endast EN önskning nuförtiden. Nå, vad ska det vara?"
"I så fall vill jag ha fred i mellanöstern, sa kvinnan och halade fram en karta. Ser du kartan här? Jag vill att de här länderna ska sluta slåss med varandra."
Anden kastade ett öga på kartan och utbrast:
"Men jösses, damen! De där länderna har ju fajtats i tusentals år! Tror inte att det går att göra något åt det. Jag är bra, men inte SÅ bra! Önska nåt annat."
Kvinnan tänkte en stund och sa sedan:
"Jag har aldrig lyckats träffa rätt man. En omtänksam och älskande man, som är hänsynsfull, kan laga mat och som står för hälften av hushållsarbetet, som är trogen och en bra älskare och inte tittar på sport hela tiden. Kort sagt, en idealisk livskamrat."
Anden var tyst en stund och suckade sedan.
"Få se den där jävla kartan igen…"
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hahaha!

*Asg* de var bra, även om sambon inte tyckte alla var lika bra som jag tyckte.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#5 Haha det menar du inte..? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#6: hehe, han har bara taskig humor :-)
Audiatur et altera pars

Det var en man som kom hem o fick se sin fru på trappen med packad resväska, va ska du ut o resa undrade han, ja sa kvinnan den lilla trekant du bryr dej om får man tusen kronor för i stockholm, mannen rusade in o kom ut med en väska han också, vad skall du göra säger kvinnan, jag skall följa med o se hur du klarar dej på tvåtusen i månaden.

Kvinnan till sin make: Älskling, lampan i hallen har gått, kan du fixa det tror du?
Maken, som ser på sport ropar då tillbaka, -men vafan, jag är väl ingen jävla elektriker heller!
Frun: en planka i trappen måste bytas, kan du ordna det?
Maken: Men vafan, ser jag ut som en snickare kanske?
Han tar sin jacka och beger sig puben och beställer en öl. Efter någon timma så får han lite ångest och går hem till sin fru. När han kommer hem så ser han att både lampa och planka bytts ut och nu är helt igen. Han frågar då frun:
-Vem har ordnat allt det här? Har du bytt det själv?
Frun: När du hade gått så satte jag mig på farstutrappen en stund och grät. Då kom en ung man förbi och frågade vad som stod på. Jag förklarade situationen och han erbjöd sig då att byta lampan i hallen och fixa plankan i trappen, mot att jag antingen bakade en kaka åt honom, eller att vi hade sex.
-Så, sade maken, vilken sorts kaka blev det då?
-Kaka? Sade frun, Ser jag ut som nån jävla konditor eller???
Hahaha ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

*Asg* där fick han så han teg. ;-)
Audiatur et altera pars

*asg*
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
*asg* den var bra!