Novell :D
Jaag tycker ni behöver en liten novell ;) Jaja jag är inte så bra än är bara 11 år aja det har jag att bjuda på ;)
Klockan var mycket när jag vaknade försenad igen attans också..Detta var tredje gången denna vecka varför skulle jag sabba allt? Det tog ju bara på min fritid jag bestämde mej iafall för att skolka det var första gången jag gjorde det och det kändes lite konstigt .. men jag var tvungen eller rättare sagt var jag ju inte tvungen men ändå, jag mådde inte bra idag mamma och pappa hadde bråkat igår och pappa hadde gett sej av.. vart vet jag inte. Tänk om dom ska skilja sej? vad händer då med mej? då är jag nog redan död kom jag på, jag grunnar faktikst på att ta självmord det står 90% till ja sidan och 10% till Nej sidan jag har skrivit upp allt på papper. Jag gick upp jag tassade försiktigt upp för trappan och gick in i mammas rum , nej ingen var där.. Nu har jag chansen tänkte jag. Men först var jag tvungen att säga hejdå till alla mina kära. Jag tog upp telefonen och ringde runt till alla som betydde, det var faktiskt bara 3 stycken jag sa samma sak till varje person; jag ger mej av till gud bara så du vet. Jag tog upp en kniv ur mittenlådan i köket först skärde jag ett hjärta på armen sen förde jag kniven till hjärtat och tryckte, Jag Sjönk ihop på golvet och det blev svart.

Mycket bra skrivet tycker jag. fortsätt gärna att lägga ut fler.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

1# Okej ;) jag håller på med en nu ;D
Usch otäckt ju..

Nej uschi vilken hemsk : (