Hoho?
Ska jag sitta här ensam hela natten hade ni tänkt? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Nej, jaaag är här!! =)
Oh så trevligt!
Jag som nästan var på väg att ge upp…
Vad pysslar du med inatt då?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag drar mig i det längsta för att lägga mig ;) Jag lyssnar på en hörbok innan jag ska sova, det är enda som får mig trött.. Just nu lyssnar jag på Stephen Kings son Joe Hills debutskräckis En hjärtformad ask. Och fy f*n vad rädd jag blir!!
Den är jätteotäck!! Och skickligt skriven så man ser allt framför sig.. Blä.. Vill inte lägga mig innan det blir ljust helst.. 
Aj då, lät inte som det smartaste just nu… Sånt man ska lyssna på på sommaren verkar det som, inte när det är mörkt dygnet runt.. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Sant!
Åh.. Jag vill ha sommar…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Nja.. Jag är en vintermänniska.. Så länge det faktiskt ÄR vinter, just nu har vi 4 varmgrader och blask i Sundsvall.. Mindre spännande.. Annars gillar jag anonymiteten i mörker.. Knasig? Jag?? ;) Yup and prudly to ;)
Jo, jag kan gilla mörker ibland också… Eller nä, jag gillar kvällar och nätter, men inte mörkret i sig egentligen.. :P Inte på dagtid i alla fall. ^^ Sen är jag inte värst förtjust i kyla och snö heller, så vintern är inte min årstid.. ;)
Tycker inte om när det är alltför varmt heller i och för sig, så sommaren är inte alltid det bästa… Alla insekter och så skulle jag gärna leva utan dessutom..! >.< Nej, våren är nog min favorit. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Rörande överrens där. Det får vara varm, men inte för varmt, det får vara kallt, men inte för kallt. Det får vara vindstilla, men inte för vindstilla ;) Man är aldrig hundra nöjd! Kusar behöver inte finnas alls vad mig anbelangar. Det är otyg och alla kusar har besöksförbud hos mig!
Kusar? :P
Nä, det är väl så.. Aldrig riktigt nöjd. Men jag är nog rätt extrem, enligt andra i alla fall… Hittar alltid nåt att klaga på ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag menar inte hästar då, utan äckel med små kroppar och flera ben.. Säger inte ni kusar om insekter?? Är det dialekt månne??
Nä, det var nästan så jag förstod att det inte var hästar du menade, och det är det enda jag hört benämnas som 'kusar'. Så det kan nog mycket väl vara dialekt.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Nää… Nu blir det nog sängen för mig tror jag… Ska upp relativt tidigt imorgon och har en del att göra, så behöver nog sova lite inatt tror jag.
Natti natti!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag ska ta med mig otygsboken och lägga mig och skaka i sängen jag med ;)
Tack för pratstund, natti natti!
Haha, jag fattade aldrig heller vad min sambo menade med "kusar". Jag trodde också det var frågan om hästar. Han är från södra Hälsingland och jag från Stockholm. Nånstans däremellan går gränsen för "kuse", alltså. Bara 25 mil. Ut och leta kusgräns som värsta Fredrik Lindström!