Dålig kväll...
Jag behöver lite uppmuntran. :(
Är trött och nere, det är mörkt, lerigt och trist ute… Jag har druckit massa te, vilket i och för sig är trevligt, men är pga det kissödig, men orkar inte gå på toaletten… Fick världens idé förut, nåt som skulle kunna bli en riktigt lång novell, ev romanunderlag… Men det orkar jag inte skriva ner. Skulle jag orka det skulle det ändå aldrig bli klart, för sånt har jag inte tålamod till.
Så fick jag lite uppmuntran förut, i form av min pojkväns röst via telefonen. En stund. Sen bröts samtalet. Ringde upp, hann väl utbyta två ord med varann innan det bröts igen. Och sen gick det inte att komma fram alls… Så ja, nu sitter jag här och surar. Sova har jag ingen som helst lust med, är ju bara tråkigt… :(
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Okej.. Men få se nu.. Du bor i Karlstad.. Då är du inte lycklig över hockeyn ikväll heller.. Nähä.. Vad ska vi då hitta på? Jag drar en görsöt historia!
En musmamma och en musunge var ute och gick.. Plötsligt såg dom en fladdermus! "Titta, mamma, en ängel!!"

Ooh så söt! Den fick mig faktiskt på bättre humör kan jag säga!
Den måste jag spara..!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Haha, den är klockren!
För övrigt dricker jag te just nu, såg att du stjälpt i dig en massa.. Sorten heter Juletider, ett svart te smaksatt med apelsin, kanel och äpple. Supergott..
Oh det lät ju spännande… Själv är jag missbrukare av citronte… Men det där lät ju nästan som nåt man borde testa!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Får man lägga in länken där jag handlar? Eller är det mot reglerna? Jag handlar te via internet och får dom direkt i brevlådan nämligen..
Nej nej, släng in länken du! :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ok! =) www.t4u.se heter stället, dom har bra service!
Tack tack, såg ut att finnas en del kul… Ska ta och kika igenom den ordentligt nån dag. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Gör det! Jag beställer nya teer var tredje månad ungefär, dom är rätt dryga.. Och väldigt goda.. Deras röda te är väldigt finkornigt så se till att ha en tät tesil om du beställer det.
Okej, ska tänka på det. ;) Har du några favoriter att rekommendera kanske?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ja, hjortron/äpple svart är super! Har precis fått hem kanel/ljung men inte smakat den än. Käresta är gott, också svart med små röda sockerhjärtan i, supergulligt! Av de gröna har jag bara testat päron/grädde och den är jättegod. De gröna är uppiggande och renande och man ska visst inte ha mjölk i då det förtar effekten har jag hört. Röda teer har lugnande effekt och kan drickas kvällstid.