Fredag
Så då var det fredag igen. Hur många sitter här i natt och håller mig sällskap? Eller är alla ute på festligheter?
Själv sitter jag i vanlig ordning på jobbet. Men jag får snart en matleverans från pojkvännen som skulle komma och hålla mig sällskap en stund. Hann inte äta innan jag gick hemmifrån eftersom jag har sovit precis hela dagen och klev upp i sista stund ungefär 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Heeej, jag är typ lite onyktert här :P Men kan sitta här ett tag, om du ser vad jag river, men verkar gankas så luuuungt :) Eller va vet ja :P
HAHAHA! Nu var du rolig Ciiviic!

HAHAHA vaaa? ????

neeeh för inykter här, går nog och sover, vink

haha, det var rolig stavning. Men för att vara onykter en klart duktig sådan :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Oh titta här var ju folk vakna! Och jag som stängde ner webbläsaren i några timmar för att jag trodde att jag var själv 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

hej, nu är jag nog bra stolt över mig själv :) Tänk att jag kunde hålla skrivandet så bra :) .

#6: Japp och jag satt och kände mig ensam :-)
#7: Du var jätteduktig ju :-)
#8: Hittils har helgen varit mest jobbig, men det kan ju bara bli bättre :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#8 - hehe vilken tur : ) …. fattar inte varför man alltid ska sitta vid datorn när man kommer hem : / …
#9 - Taaack : )

#11 - Mjo, men de brukar aldrig bli bra då :P Hade tur denna gång, men ikväll blire en lugn hemma kväll och groggen : )

#13 - Jaa mer orkar man inte göra :P hehehe

#15 - haha aaah : ) Skojja inte..

#17 - : ) Luuuuungt : ) Man lever bara en gång..
hehe