Glädjeskutt
Ojojojoj ni förstår inte vilken glädje jag fick nyss.
Ni blir som första att höra om min glädje :D
Vi har 2 st skygga katter i köket, och min sambo öppnade köksdörren nu ikväll, smög ditt och titta, våran Svea, sitter brevid en av dom, dom ser ut som bästisar… :)
MEN nyss hoppade en av dom upp i sängen och naffsa mig i tån.
Åååh vilken lycka :D wooohooooo… Dom har liksom inte riktigt vågat sig fram när man vart i köket, mindre när sambon är hemma.
Jag är så glaaaaaaaaaaaaad
Vad kul!!! Och min akutkatt Johan har klöst på soffan för första gången idag så jag är helt lyrisk! ;) Folk tror man är tokig, men han har ju varit så sjuk att alla tecken på styrka är glädjande =) Han smet dessutom ut ur vardagsrummet en stund mitt på dan och umgicks med mina katter! Det trodde jag inte han skulle göra riktigt än =) Så en bra dag för oss då! =)

Förstår så din glädje. Dessa skyggisar är det inte lätt med.
Hur gamla är de ungefär? Brukar vara svårt att veta exakt med dem. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#1 - åååh vad roligt, hoppas att han blir bättre snart :) Håller tummarna…
#2 - Neej, dom bodde ute i Ronneby centrum i ett halvår vad jag förståt, och är jätte rädda. Dom är ca 6 månader, men tycker de är svårare nu när dom är 2 stycken som man ska få tama.
Men Svea hjälper till så gott hon kan : )
Här är en bild på första dagen dom va här, då bodde dom bakom tvättmaskin : / .

#1: Ohh, förstår att din dag också varit bra. ;-) Tänk att man kan bli så glad av lite klösande på möbler. hihi
#3: Vilka sötnosar du har där. Jag har också fem stycken Ronneby katter här. Snacka om sammanträffande. Mina är också skyggisar. Och nog kan jag hålla med om att det är svårare när de är flera.
Audiatur et altera pars

#4 - tack så mkt : ) . Var lite små komiskt. är det emma som är kontaktperson??

#5: Japp en av dem :-)
Audiatur et altera pars

#6 - hehe….
åååh nu leker dom där inne : ) kul kul kul …