OT Dagmatte Kungsör/Katrineholm
Alla nattsuddare, vad gör ni på dagarna egentligen?
Jag har en hund som behöver en dagmatte då jag pluggar mycket oregelbundna tider (nytt schema varje vecka).
Udda är dryga året och en blandning mellan bearded/border collie. Hon har mycket energi och glädje. Hon älskar allt och alla, fungerar bra med andra djur och barn och älskar att åka bil.
Då husse jobbar i Kungsör (vi bor i Julita) så går även Västmanlandsområdet bra, eller någonstans mellan Katrineholm och Kungsör. Vi behöver hjälp ca 3ggr/veckan.
Hör av dig vad du har att erbjuda så berättar jag mer! MVH/Maria och Udda

Ohh, synd man bor så fel. Hoppas du hittar en bra dagmatte till din älskling.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Men guuuud så söt!! Har själv en bearded collie =) Hon har väldigt mycket beardis i utseendet din kicka!

Hubert med monsterögon ;)

Ohh, två sköningar i samma tråd.
Audiatur et altera pars
Hårfagra är dom också ;)

Är det inte en faslig pälsvård på dem?
Audiatur et altera pars
Jo. En faslig massa pälsvård. Jag har varit tvungen att klippa ner mitt monster för ryggen satte stopp.. Då blir han såhär tjusig:

Just nu är han långhårig igen dock. Eller på väg att bli rättare sagt, han ska få ha pälsen kvar i vinter..

naw vilken sötnos. Jag har alltid tyckt om rasen men dragit mig just på grund av att jag spelat upp senariot med massa gegga och den pälsen i kombination. Sedan backade jag :-)
Audiatur et altera pars
Han är född i Järbo, Gävle faktiskt! Det finns ju massor av beardisar i Gävle!

Japp det gör ju det. Man ser dem ofta när man är ute. Därför man fastnat lite för rasen tror jag. Man har fått träffa så många trevliga individer.
Audiatur et altera pars
Ja, dom är riktiga lyckopiller!
Apropå djur sitter och jag kastar en blick över axeln på Johan som såver i soffan.. Han sover med ögonen öppna! Spooky!!