Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 133 ggr
Faxlin
0

Nattinatt alla nattsuddare

Nu gör jag det man inte bör göra inne på en nattsudds sajt. Anser att det är dags att stänga butiken för i natt. Så vi syns här i morgon natt. Samma sajt och samma tid :-) Eller kanske tidigare om vi ska prata. ;-)

Natti natti med er.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Än en gång säger jag natti natt. Liite tidiagre i alla fall :-)

Audiatur et altera pars

bubbelbubbel
0

godnatt åsa ;) nu ska jag snart sova jag med :)

Faxlin
0

Ohh, hemskans, men jag vet ju att du har jobbat. men du slog nog alla nattsuddare i alla fall :-)

Audiatur et altera pars

kerstinjoh
0

Natti, natti på er alla.

Nu ska jag putta bort Alfons och krypa ner i sängen!

bubbelbubbel
0

haha ja Åsa, jag är en ordentlig nattsuddare, utan suddet, eftersom jag tvunget jobbar. pust !

Faxlin
0

#5: Japp så du är ju alltså en av de få som har en riktigt giltig anledning att sitta vaken :-)

Audiatur et altera pars

bubbelbubbel
0

ja det kan man verkligen säga att jag har. och får tillochmed betalt för att sitta vaken :D

Faxlin
0

#7: haha, synd att jag inte får det. Då vore jag miljonär vid det här laget :-)

Audiatur et altera pars

bubbelbubbel
0

hehe ! :D ja det hade varit bra ju !
hur går det med ryggen ? blivit nån fortsättning ? du skulle på nån magnetröntgen va ? har du varit där ?

Faxlin
0

Japp jag har varit på magnetröntgen. Tyvärr visade det inget som kunde förklara min smärta. Så åter till ruta ett. Ibland känns det faktiskt som om jag hellre vill att de hittar något så de kan hjälpa mig må bra. Utan att hitta felet är det så mycket svårare att få den hjälp man behöver.

Audiatur et altera pars

bubbelbubbel
0

jag vet precis hur du känner dig vännen.
är i precis samma sits med min mage.
funderar på vad jag kan kräva denna gången, en röntgen också kanske ?

Faxlin
0

#11: Ja det jäkliga är att man måste kräva själv. Fattar inte att de inte vill hjälpa en att hitta felet liksom.
Oh, men en röntgen på magen vore inte helt fel. Har de skickat ner en kamera i magen och kollat?

Audiatur et altera pars

bubbelbubbel
0

nej dom har ju bara kört upp en kamera :P
och gjort ett ultraljud. jösses, det gjorde ont ! han tryckte så jag trodde han skulle trycka den genom kroppen på mig. haha
men ja en gastroskopi och en röntgen…

det sjuka är att min läkare sa till mig när jag var där, att hon skulle höra av sig när hon fått alla provsvar och svaret från ultraljudet, visst fine. jag fick ett brev från nån helt annan på sjukhuset som återigen bekräftade vad läkaren på röntgen sa till mig, inga fel. men min läkare har inte hört av sig ?
så nu finns det återigen blodprov på vift som jag inte vet vad dom visar. detta är andra gången.
sen ska min läkare tydligen fått nått vikariat på nån privatklinik i båsta. vem i h------ nu vill ha henne där…

så nu är jag nog utan läkare ett tag med. BRA !

Faxlin
0

#13: Usch det låter riktigt jobbigt det där. Jag lider med dig vännen.

Audiatur et altera pars

bubbelbubbel
0

jag lider med dig också. jag vet ju hur ont du har.
men nån dag Åsa, då kommer vi igen ! friska och krya ! :D

Faxlin
0

Japp det är klart vi gör. Då ska vi fira i alla fall. Till dess får vi fira i sommar att vi träffas  igen i alla fall :-)

Audiatur et altera pars

bubbelbubbel
0

ja precis ! då ska vi leka med alla illrarna och varann flera gånger :D hoppas bara att det inte regnar lika mycket i sommar….