Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 483 ggr
Alex
0

Har alla somnat?

Eller har ni bara annat för er än att sitta vid datorn kanske? ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Cezix
0

Annat….framför datorn? Finns det sånna saker? XP

Nädå…alla har inte somnat =) Bara de flesta.

jn84
0

Jag är nyligen klar med mina inlämningsuppgifter och har precis mailat in dem.

Och just nu sitter jag och kollar på nåt irriterande ring-in-program på fyran. Måste ju se vad rätt ord är! =D

helenaroth
0

Jag har INTE somnat!Skrattande Är en riktig nattsuddare!

jn84
0

Jag måste sova… Annars orkar jag aldrig plugga imorrn :/

jn84
0

Kan inte bara skitprogrammet vara slut snart? Jag håller på att spy på hon som håller igång det! Men jag vill veta vad det är för nåt mesigt ord de vill ha fram..

jn84
0

Herregud!!!!

Först säger dom att dom söker ett ord. Och så visar det sig att det är ett namn. Och inte Tage, det enda man kommer att tänka på, nä, då är det LAGE!

Nu är det ingen som ringer fast man vinner 400 000 och alla bokstäver är redan klara.. Vilket j*vla bluffmakeri! Jag blir faktiskt riktigt förbannad på skiten!

förlåt, för språket.. Oskyldig

Alex
0

#6 Förstår dig, såna program är riktigt irriterande…

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

#6: Klart folk ringer, de vill bara få fler som gör det. Allt för att dra pengar av folk.
Riktigt irriterande och dyrt kan det bli. Dottern ringde för 1000:- en natt då vi trodde hon sov, men ja, det gjorde hon inte. En dyr telefonräkning blev det. Turligt nog hade vi specifikation så jag såg snabbt när det var ringt och kunde få fram syndaren. detta gör hon förhoppningsvis inte om.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

jn84
0

Värst var när de efter en hel timmes tjat sa att "Nu måste vi ha en vinnare för snart är programtiden slut, så ring, ring, ring". Tji fick alla som ringde, för när programtiden var slut så fortsatte de på tv4 plus istället. VADÅ IRRITERANDE!

Jag funderar på att föra statistik över orden de vill ha fram för att se vad för sorts ord de är ute efter.. Då kanske man kan överlista dem, för i början av programmet var det ett väldigt ringande och folk kopplades fram hela tiden. Men då var det ju ingen som hade en suck att hitta rätt ord för det var så långsökt. Men sen när alla visste ordet så kopplades plötsligt ingen fram…

Alex
0

#9 Jasså? Annars tycker jag det brukar vara tvärtom… Att de har jättelätta ord och ger ännu lättare och många ledtrådar bara för att så många som möjligt ska ringa… Men det är liksom under en viss tid de har ett ord och när tiden är slut kopplas nån fram. Extreeeemt sällan den som kommer fram har fel då kan jag säga…

Mvh Alex
Värd för Ridsport

jn84
0

Men det här var en annan variant. Det fanns nio bokstäver att välja på och av de bokstäverna kunde man bilda säkert 50 ord. Sen var det bara att ringa in och gissa. Folk gissade på samma ord flera gånger för man fick ju inte veta vilka ord det inte var.

Och det verkade inte vara någon maxtid, den som gissade rätt vann helt enkelt. Men när det kunde vara ord som Spel, gips, glas, slag, etsa och miljoner till så finns det ju ingen som tänker på ett NAMN. Och råkar man göra det så blev det Tage, men det var ju fel.

Alex
0

Jahaa… Okej. Tror jag har sett nåt sånt nån gång…

Mvh Alex
Värd för Ridsport