Vad har ni gjort idag?
Japp skvallra lite med mig nu. Vad har ni sysslat med idag?
Själv har jag vilat, lagat mat, tvättat (som vanligt). Och försökt få sex stycken illrar att inse att de faktiskt inte vill döda varandra utan leva ihop i harmoni.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hallå! Det blir mitt första inlägg på nattsudd! ;)
Idag har jag haft föreläsning. Jag har träffat några vänner. Jag har planerat lite inför den kommande flytten. Är riktigt seg nu på kvällen och bara sitter och segar framför datorn!

Vad har du haft för föreläsning då?
Skojigt att träffa vänner sådant kan man inte få för mycket av :-)
Välkommen hit förresten.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars
Jag har varit på en filosofiföreläsning. Handlade om Kant idag. Rätt intressant faktiskt!

Oh, det lät intressant. Du kan väl berätta mer någon gång. ;-)
Men du, när du ändå är här, har du någon fin bild att visa på en Hoya?
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars

Jag har jobbat. Hade som ehxtrauppgift att reda ut vår sladdhärva som är under bordet på vårt kontor. Kom fram till att 3 routrar och ungefär 20 sladdar inte ledde till något. Blev dock knappt halvfärdig på 2 timmar så ni kan tänka hur mkt trassel där var!
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

#5: Oh, vilken härva det måste vara. Kan inte säga att jag är avis på dig precis. ;-)
Audiatur et altera pars
eftersom dygnet hållt på nu i sju timmar så kan jag ju bara säga att jag har jobbat. tråkigt men sant.
dock så var jag ute och red igår :) och det var kul!

haha, men natten är ju natten som var. Här inne får vi köra liten annan tidsrymd förstår du väl:-)
Ohh, rida, underbart. Saknar det. Passa dig så jag inte kommer och våldgästar dig och rider lite :-)
Audiatur et altera pars
Torkar hundbajs och hundspya, iaf natten till idag :P. Kul eller hur? :P.
Idag annars har vi tagit det lugnt, ingen har fått sova ordentligt inatt så alla har varit slut på dagen. Bara tagit en kort promenad och busat ytterst lite
Varit i skolan.. ^^

skulle lägga mig vid tio, sen hamnade jag på facebook… gaah
Jag hade en enda tid att passa idag. Det borde inte vara så svårt. Men ändå lyckades jag med konststycket att ta fel på tiden. Hur i hela friden bär jag mig åt?

#9: hmm, torka hundbajs och spyor lät inte skojigt alls. Fast det är klart, för att kunna göra det så måste man ha hund. Och det saknar jag, så jag är nog lite avis ändå :-)
#10: Men det är ju något nyttigt och bra i alla fall.
#11: Lätt hänt, alla kan ta fel.
Audiatur et altera pars
men vet du inte Åsa, att vi har en liten skäck i stallet nu ? ;) en pinto/halvblodskorsning, toksöt!! :D strax över året är hon. lillstrumpa ! :D
#13 Inte alls det roligaste jag gjort :P. Men mest tyckte man synd om vovven som mådde illa, nu är han bra iaf och busar som vanligt igen :)
#13 - Ooooh, ja, jag var där idag igen!! ^^

#14: Meh, meh, så kan du ju inte säga till mig ju. ;-) Retsticka där.
#15: Nej stackars liten att vara dålig är inte skojigt.
#16: Du ser, duktigt. Men nu har du helgen ledig i alla fall :-)
Audiatur et altera pars
Njae.. 2 prov nästa vecka, det lär bli massa pluggande nu i helgen.. :P

Idag har jag varit hos en kompis (den enda människan jag känner här uppe i Falun) och lämnat min dobermanns bur som hon ville låna, sen var jag en runda på stan och hittade faktiskt helt själv till systemet. ;) Nu sitter jag och surrar med lite folk på Teamspeak (där man pratar i mikrofon) och med lite folk på msn. :)
Och jag har äntligen fått min bil genom besiktning.
Mina hundar hade bitit sönder 3 säkerhetsbälte. Men nu har jag hundgaller.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Vad har jag gjort. Försov mig i morse något enormt, så tog mig inte iväg till praktiken. Gick på stan med en vän och kollade på massa grejer, köpte mig en ny vinterjacka, gick hem och hämtade min iller, gick hem till min vän och satt där från 18 till 03, drack någon öl och hade trevligt.
Nu är jag hemma, är så förbannat trött, men dock frusen, måste nog gå och göra en kopp kaffe innan jag går och lägger mig tror jag, hahaha. :)
#17, he he he ;)

#18: Ohh, vad trist. Men tänk då på vad skojigt det blir när betygen kommer sedan :-)
#19: Du lär nog snart känna fler tror jag :-)
Tur du inte gick vilse i alla fall. hihi
#20: Sådana gånger kan man hålla sig för skratt. Skönt med galler nu kan jag tänka mig. Att få bilen genom besiktningen är sååå skönt.
#21: Lät ju som en både trevlig och lååång dag/natt :-)
#22: *morr* vänta du det blir snart sommar igen, och då slipper du mig inte. ;-)
Audiatur et altera pars

Har mest suttit och muttrat över hur många idioter det finns i denna värld!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#23, *klappar händer* då ska lisette komma och hälsa på också har jag sagt ! :D så vi kan åka och ha chappis fest i erat förtält med alla illrar :D JAA !!