**echo**
*släpper en knappnål på iFokus och hör den studsa i tomma intet*
HOHO?

278 inloggade. var är alla?

här finns det en nattuggla =)

Här är en till.. men den är på väg mot sängen nu.. =) Har suttit länge och undrat var alla håller hus.. God natt!

hmmm… då kommer jag säkert bli lämnad här…. jaja =/

Känns nästan som om jag borde säga förlåt =)
Jag är vaken. Sitter i telefon dock.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

hehe okej började känna mig ensammen och lämnad :P

smex, men jag är ju här…
Och jag med, för tillfället. ;) Kanske försvinner ett tag nån gång, men kommer nog tillbaka i så fall. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

varför är ni vakna för?
För att jag inte sover. ;) Nej men vaknade sent idag och är inte trött… Så sitter jag ju som sagt och pratar i telefon också. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Jag borde sova nu. Men jag sov till kl 19 så jag har typ vaknat nyss (känns det som)… Och jag har praktik kl 8.00…
Överväger att stanna uppe. :/ Kanske blir enkalst så.
Oj, ja då kan det ju bli svårt att somna kanske :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Haha, jodu, skoja inte. Har ju även druckit två koppar kaffe.. så duktig som jag är. ;)
Haha jasså, kanske är bäst att vara vaken hela natten då.. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ja, man får hoppas att jag klarar av att vara vaken, så att jag inte somnar och försover mig. Första praktikdagen imorgon - har som ingen lust att vara frånvarande då… :P

oj då. ja det är lite klumpigt av dig också. Men men vi märker väl om du blir helt frånvaro här. Då har du antagligen somnat =P

Kan hända att jag eventuellt hittar på någonting annat. Så för att jag blir frånvarande här behööver inte betyda att jag somnat! :)
Men ni andra då, har inte ni något vettigt att göra imorgon?

öh… jag är så arbetslös så att det är hemskt. Usch för det =/

#19 Jasså. :/
Något liknande att vara arbetslös skulle däremot jag behöva just nu. Klarar knappt av att hålla tider och allt jag skall göra skjuts bara upp.
Ledighet tack! :/

#20 tänkte faktiskt på det när jag skrev det.. lite äckligt… =)
jag är trött, men vill inte sova. har bjudit på saker på tradera…
alex, vem pratar du med mitt i natten?
Tjoho, jag är vaken också

#21 tro mig man vill inte vara arbetslös. Jag sitter med noll pengar och har så många djur som kostar så otroligt mycket. Sitter bara här hela dagen och mår psykits dåligt. Nej det är bara hemskt.
Jag fastnade på msn, men nu är det slut på mitt nattsuddande. Natti, natti.

Nu skall jag lämna datorn och kolla på tv istället.
Adjö!
lisette, hehe.. känns lite udda att skriva sitt eget namn också;P
smex, jag vet exakt vad du känner.. var arbetslös i 1½ år.. om inte mer.. har förträngt. Nu jobbar jag bara 10 timmar i veckan, om ens det.. de ger inte mycket pengar i kassan. Känner ångest varenda dag för det! Att man får ta råd för sina djur är ju en självklarhet.. men jag brukar strunta i att köpa mat åt mig själv ist, jag klarar mig;( De ligger på ens axlar ständigt! Hur ska de gå den här månaden liksom.. suck! och aldrig har man råd me något fint heller..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#27 vet du hur många ggr jag läst lisette o insett att det inte är mig de skriver om? =)
Jag är också arbetslös. Tänkte dock göra ett försök att ändra på det så jag har råd med hästen…
Lisette (haha förlåt, men jag kunde inte låta bli ;)) #22, Jag pratar med långhåriga trummisar på nätterna! ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
alex, Jo, de är rätt bra att ha råd med sina djur:) tss.. du kunde inte de va;P
#29 hehe, neeh dem skriver ju det ofta inne på hif. Så de kan jag förstå:) Man blir lite konstig i huvudet.. Inte van med att de finns någon mer Lisette än mig själv.
Hon satte allt myror i huvudet på mig också. Jag tycker det är så jobbigt när ni byter Avatar så att jag inte känner igen er med en gång.
Så fattade jag inte varför du hade bytt. Tills jag upptäkte att det inte var du.
Ni får inte göra så här mot gamla människor. Jag blir alldeles förvirrad i huvudet!

#30 eat dirt.. ;) trummis, de är inte helt fel faktiskt.
#31 mmm o nu här, vi får väl lägga upp ngt system. menar de dig får det vara med stort L och mig med litet l.. ;)
#32 vi kanske skulle haft samma Avatar??? ;)
Haha, stackars kerstin!:)
Ja visst, vi kanske skulla ha de;P Iof syns de väl skillnad på Lis1 och lisette enligt mig då.. men jaja, jag är ju inte gammal som kerstin;)
hehe.. okej, Lisette och lisette:P
#33 Trummisar är aldrig fel. Speciellt inte de med långt, blont hår, har nån förkärlek till dem tror jag. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
neeh alex, knas! Killar kan ju inte ha längre hår än en själv.. då blir de bara konstigt:P
Nää, så det ska vara ju ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Chip å häääj Aläcks!!
Du är ju knäpp ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Du med :D
Det vet jag redan, men tack ändå. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

HHrmmm håller med dig Lisette man ska väl se att det är en kille
Skärp dig Alex tänk om han trasslar in sig i trummpinnarna…hur skulle det se ut…rätt som det är är han kal som en biljardkula 
Haha har jag drömt, eller har inte du sagt det förut nån gång? ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

*ASG* Kan vara en repris…tänk på att jag är en tantis ;)
#0 tänkte på "vår" häst Ecko/Ecco/Echo…när jag såg tråden…

På fredagkväll verkar ingen ha lust att nattsudda, eller det kanske inte har passerat gränsen för nattsudd än..?

#46: Tror det blir nattsuddande längre fram :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#47 Då får jag stanna en stund till då =)

Jag tror att jag är en dålig nattsuddare, trots kvällsarbete i över ett år är jag dötrött vid den här tiden (brukar sluta vid tolv).. Så nu ska jag gå och lägga mig.. Ni får sudda på egen hand, godnatt!