Tantisar se hit!
Denna tråden ska bara tantisar svara i, så jag hoppas att sajt värden kan förstå att vi vill ha en egen grupp!
Alex älskar oss tantisar så mycket så hon klarar sig inte utan oss, så hon kan inte stänga av oss i alla fall. =)
Så tanter, jag har ojlat rullatorn, och fyllt kärran med bärs……nu mot denmark här vi comes! =)))

Tjihoooo….känner redan hur det fliddrar i peruken och mamelukerna krullar sig efter benen 
Kerstin skynda dig, du lär hoppa på i farten för Tina kör som en galning 
Vilket håll????
Fanken, sitter fast i ….blöpp, blöpp…..

Kerstin, klarade du dig…funkade cyklopet?

Kerstin för guds skull här är livbojen….hugg tag så får Alex svartmusade fjordingdra upp dig 
phu visste väl att det skulle löna sig att vara tantis!
vad tycker ni? har jag gjort ett bra jobb som undercoversnoris?
Nämen vad säger du!?
Hmm.. Luktar skrivförbud här tror jag.. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
*vissel vissel* hjälp tantisar.. jag tror nån kan ha kommit på mig!
*vissel* *vissel*

Hejja Jarbven….
Skit i vad snorisen Alex säger, hon kkommer inte med nått vättigt i alla fall….toma hot på det där viset…..skulle vi tantisar köpa det….MOhaahahaaahah
Lilljarven, du e klart som bäst när leker snoris!
Att Du kunde lura Alex, var bara sååååååååååå roligt….hihihihihiii
Heja lill-jarven. Men…nä…. jag misstänker att du är i maskopi med Alex. Här osar det katt minsann!!!!
Hon försöker lura oss genom att byta avartar och jag misstänker att hon har fått en massa Tobleronepapper av Alex för att snoka runt. *muttrar*

Jag hade probblem och komma in här igår, tack vare att jag fick plöja megh förbi en stor hög med tobleronepappaer…..
jämmrans Alex!!
#10 Du har rätt, katter luktar inte gott.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Det gör inte snorisar heller Mohahahahaaa
Ja jag har gjort mitt bästa för att infiltrera snorisgänget, men dom är inte så dumma som man kan tro *suck*
Visst ser jag ut som 20 på bilden? Haha ingen kan ana att jag är tantis ^^

LILL JARVEN!!
Menar du att du har trillat tillbaka för gott till snoris
gänget????? 
Nej nej, så skulle jag aldrig göra! Aaaaldrig, alla vet ju att tantisarna är bäst ;)
Snoris på utsidan men tantis på insidan, jäpp, men ni säger väl inget till snorisarna? vore ju himlarns tråkigt om jag inte kunde köra på med mitt undercoveruppdrag

nej nje….dem märker nog inte något!! *S*

Nej så smart är dom inte hehe…dom tror det men vi har genomskådat dom för länge sedan *ASG*
Jag smyger efter……………….
ser allt!!!

Pssst den här vägen Kerstin 

Lottis och Kertin…
Tycker det ser ut som nån har varit här FÖRE oss…..ser et och annat toblerone papper!!! 
ojoj, jag har tappat glasögonen! ser ingenting
# 22 Leta bland Alex tobleronepapper, där finns det mesta!

ååå jag är ju nästan tantis, har bar ainte fått godkänt på provet som ingen skickar mig=p… får jag var amed då? Har nu införskaffat ännu en snorisjagande iller… och har två på lån.. så jag har fem stycken att komma med just nu
#23 Okej tack för tipset!

pssst Hanna jag skickade provet idag, har blivit bortglömt för snorisarna har lagt en jäkla massa tobleronepapper på det varje gång
Låter som en bra start…5 illrisar som spioner, dom lär ju inte synas bland allt tobleronepapper..och med dom tänderna i baken lär nog snorisarna inte känna sig så stöddiga länge 

#24: Du är ju inte tantis på långa vägar. Du hör ju till snorisarna med mig Hanna :-)
Dina 3+2 lånade plus mina 8 vilket illerkalas. Vi kan nästan ha en egen träff. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

# 27
denna tråd var väll bara för tantisar…ELLER?
De försöker ställa sig in! Inte en chans, vi förståndiga tantisar väljer med stor omsorg och kollar inträdesprovet (det skriftliga) mycket noga.
Men det är ju inte slut med inträdesprov för det……..

Vi lär skaffa dörrvakt också….jag ska ta och ringa arbetsförmedlingen i veckan och tala om att vi behöver en som är runt 50 bast
en stor bastant snygg en…som oss 

åååhhh…när kommer han…..
# 30 det gick inte Lotta. Vi får ta fram en fulare, denne snodde ju Tina direkt!

TINA!!!!!! Smack! där fick du på fingrarna….måste du lägga rabarber på våran dörrvakt…den skulle vi ju ha för att mota bort snorisar *morr* Karltokiga männska ;)
Ringer du denna gång Kerstin? Talla om att denna gång vill vi ha den hårigaste och fulaste dom har *ryser* aldrig ska man få vara glad *muttrar*
Fixat lotta!!
pssst…kolla under…….

*vrålar* Va i hela H-VETE! plopp, plopp där for linserna ur…tur dom satt i annars hade hornhinnerna lossnat
Va i hela har dom hittat det, det ,det där? Hugaligen den där får allt du passa och se till att han eller vad det är inte kommer i närheten av mig *ryser*
*muttrar* Jädrans Tina….sabotage är vad det är…undrar om man kan smyga dit och byta ut "det där" mot snyggingen istället
Men Lotta, skärpning nu.
Jag skrev ju att du skulle titta
inunder
Det är en snygging inunder. Herregud, han är väl inte förstörd han också?
Jag har Gris-Stians öde i minnet.

Psst vänta får jag kolla…letar, ryser, raftsar, hmm, ahaaa, mmmm…. *viskar* håhå vilken snygging….var hittade du honom inte genom arbetsförmedlingen iaf 

Åååh…han var ju snyggare än den förre…han tar jag han med! 

Va vem?????
Kerstin vet du vem hon pratar om?

Nä hon vet inget….han har jag tatt den med *asg*
# 39 Det kallas "skånsk yrsel" och är inget att bry sig om.
Ni är allt bra roliga, tror ni verkligen att ni ska kunna lägga vantarna på en sån snygging?! Jag behöver bara vända kepsen bakochfram, trycka in en prilla under läppen och promenera förbi så har han glömt allt vad ni heter
mmm…han har lätt för att bli chockad!

Lill_jarven….
du vet inte vad du pratar om, liksom mer komplisera än så ,-))
Haha vääänta ni bara

Vad ska vi vänta på en storm eller? 
jag skulle snarare kalla det orkan faktiskt, men ni får bedöma själva
General Lotta, du vet väl att vi förväntar oss lite insideinformation från ditt besök hos snorisöverhuvudet..? Vi behöver en strategi, jag har på känn att snorbollarna utökar sin armé as we speak.. snorisöverhuvudet har ju t.o.m. kontaktat en egen soldat!
Jösses!!! Är det därför snorisen har yrat om en soldat??? Jag som inte har tagit det på allvar. En snorisarme?
Nu är det kokta fläsket stekt!
Upp med vägspärrar och smyg med "hmhm" i kofforten när hon besöker fiendelägret. Här ska installeras kameror och mikrofoner.
Är du med oss lill_jarven, så skickar jag 35:- i ersättning för ditt första uppdrag.
Jamen herregud Major Kerstin! Det var ju då sannerligen tur att jag insåg allvaret i det hela iaf.
Klart jag är med er!
Lotta som är på väg till fiendelägret och mina brevduvor har jag slarvat bort. *funderar*
Har du sett Robin Hood - Men in tights? Där skickar dom iväg en räv men brev istället för en duva.. du råkar inte ha en räv på lager?