Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 207 ggr
elinn
2007-10-12 02:03
0

Är detta normalt?!

Är det normal att pallra sig iväg klockan åtta på kvällen för att spela innebandy i 1½ timme och inte vara hemma förrän kvart i elva? Bör påpekas att jag kliver upp halv sex varje morgon.

Dom timmarna det tar för mig att åka till träningen, träna och sen åka hem igen skulle jag kunna träna när det passar mig. Varför går jag inte till gymmet efter jobbet eller tar en promenad på eftermiddagen/tidigare kvällen? Är det lathet eller dålig självdiciplin som gör att jag inte kan träna ensam utan måste ha lagkompisar som peppar mig?

Dessutom är jag helt uppe i varv när jag kommer hem och kan inte sova på minst två timmar, jag får inte duscha så sent på kvällen för då blir grannarna galna och det är inte bra att äta mat så sent på kvällen heller även om jag är hungrig när jag kommer hem. Brukar dock tumma lite på reglerna och ta lite yoghurt eller en smörgås.

Faxlin
2007-10-12 02:58
0

Nepp det låter inte normalt. Men du är ju illerägare, så ingen förväntar sig att du ska vara det heller. ;-)

Nej, men skämt och sido. Jag tror det beror på självdisiplin och skojighetsfaktorn. Det är inte lika roligt att träna själv, alltså skiter man lättare i det. Har man ett lag så vill man inte svika laget. Alltid lättare att svika sig själv liksom.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

elinn
2007-10-12 15:52
0

Haha Åsa, nu var du rolig =) Vaddå inte normal, känner mig helt och hållet normal som utsätter mig för något så onödigt som träning och motion Räcka ut tungan

Tror du har helt rätt faktiskt, detär absolut inte roligt att träna ensam…

Faxlin
2007-10-12 22:43
0

#2: Japp jag har mina ljusa stunder :-)

Audiatur et altera pars

lisette
2007-10-13 03:06
0

sällskapssjuka?

är likadan själv. hatar att gå ut o gå själv. hur roligt är det att prata med ett barn som skrattar åt allt man säger?

Faxlin
2007-10-13 03:41
0

haha, men det är väl mysigt lisette. Men okej, ibland är vuxna trevligare att prata med :-)

Audiatur et altera pars

lisette
2007-10-15 01:54
0

klar det är mysigt, men inte 24 h om dygnet! ;)

Faxlin
2007-10-15 05:01
0

#6: Nepp håller med dig :-)

Audiatur et altera pars

Pehpsii
2007-10-15 05:35
0

Jag brukar prata med min kanin.

Jag trivs dock bättre att träna själv, då kan jag själv bestämma hur mkt jag orkar den dagen och när och så. Kan sätta mitt eget tempo. Blir irriterade de dagar jag är jättepepp och den man tränar med maskar.

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/